آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۸
فوتبال ایران
۱۱

اخبار کوتاه

بیرانوند فصل بعد سرباز می شود

علیرضا بیرانوند، دروازه بان اول پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان باید سال آینده به خدمت سربازی برود. این خبر را مدیران باشگاه پرسپولیس نیز می دانند و یکی از اصلی ترین عواملی است که با بیرانوند به مدت پنج سال قرارداد به امضا رساندند.

طبق قرارهایی که وجود دارد، بیرانوند در فصل هفدهم در پرسپولیس می ماند و سپس به یکی از تیم های نظامی می رود تا خدمت سربازی اش را سپری کند.

با این اتفاق، پرسپولیس برای فصل هجدهم باید به دنبال یک دروازه بان دیگر بگردد.

جاسم کرار می رود

جاسم کرار در فینال جام حذفی نمی تواند برای تراکتورسازی مقابل نفت تهران بازی کند. این دیدار روز پنجشنبه برگزار می شود و کرار عراقی که از پرحاشیه ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر به شمار می رود، به خاطر اخراج در بازی قبلی تراکتور توان حضور برابر نفت را ندارد.

با این حساب قراردادش به اتمام رسیده و این امکان وجود ندارد باشگاه با رضایت خودش، قرارداد جاسم کرار را تمدید کند.

کرار قبلا آرزو کرده بود بتواند با پیراهن تراکتورسازی از فوتبال خداحافظی کند، اما معلوم نیست بخواهد در حال حاضر به این آرزو برسد!

سعداوی: برای گفتن برخی حرف ها زود است

نعیم سعداوی، سرمربی فولاد خوزستان در مورد شرایط خودش و احتمال ادامه همکاری با این باشگاه به ما گفت: بعد از بازی با پیکان، دیگر هیچ تماسی با من گرفته نشد و با این حال فکر نمی کنم شرایط ادامه همکاری برای مان وجود داشته باشد.

البته برخی حرف ها هنوز در دلم مانده و مطمئنا در آینده همه چیز را می گویم، اما در هر حال من برای فولاد زحمات زیادی کشیده ام و امیدوارم این باشگاه تحت هر شرایطی موفق عمل کند. بعدا صحبت های زیادی خواهم داشت.