آرشیو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۱
حوادث
۱۸

حوادث جهان

زهره صفاری
شلیک مرگبار به زوج پزشک

زوج پزشک امریکایی در عمارت لوکس و گرانقیمت خود در شهر «بوستون» هدف حمله مرد مسلحی قرار گرفتند و با شلیک چندین گلوله کشته شدند.

به گزارش پلیس، دکتر «لینا بالونوس» 38 ساله و دکتر «ریچارد فیلد» 49 ساله به عنوان متخصص بیهوشی در کلینیکی در ماساچوست فعالیت می کردند که به تازگی ازدواج کرده بودند. ضارب 30 ساله که«بامپومیم تیکسیرا» نام دارد و اهل شهر چلسی انگلیس است با تهدید اسلحه وارد خانه زوج پزشک شد وبی درنگ با شلیک چندین گلوله هردو را کشت.

کارآگاهان پلیس که احتمال می دهند قاتل با این زوج آشنایی قبلی داشته است، او را در حال فرار از صحنه جرم محاصره کرده وپس از درگیری مسلحانه او را دستگیر کردند. سخنگوی پلیس در این باره گفت: «تا تکمیل تحقیقات درباره پرونده امکان انتشار جزئیات قتل و اعترافات قاتل وجود ندارد. اما تا به این لحظه شواهد نشان می دهد که قاتل پیش از این با قربانیان آشنایی داشته ولی انگیزه اش مشخص نیست.»

مردان ناشناس، یک مرد وسه کودک را به گلوله بستند

پلیس ایالت «فلوریدا»ی امریکا برای دستگیری عاملان تیراندازی به خودروی یک رهگذر در جاده فرعی، از مردم کمک خواست.

به گزارش پلیس، در این ماجرا دو مرد نقابدار با حمله به یک خودروی باری در حاشیه جاده، مرد راننده و سه کودک و نوجوان داخل خودرو را به دلایل نامعلومی هدف گرفته و گریختند. با این حال راننده سیاهپوست با وجود جراحات شدید، بسرعت خود را به یک پمپ بنزین رساند و پلیس را در جریان گذاشت. بدین ترتیب پدر فداکار، دو فرزند و خواهرزاده اش بلافاصله ازطریق بالگرد امداد به بیمارستان انتقال یافته و با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافتند.با توجه به اینکه قربانیان این حادثه اطلاعات کمی درباره ضاربان دارند، پلیس با انتشار این خبر از مردم خواست برای دستگیری مردان خشن کمک کنند.