آرشیو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۹
ورزش
۱۸

پرسپولیسی ها رسما به بیرانوند گفتند برو؟

گرشاسبی: جلوی پیشرفتش را نمی گیریم!

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس مقابل الوحده هم یک اشتباه فاحش کرد. او در ماه های گذشته افت کرده؛ هر چند خودش بارها این مساله را رد کرده و انتقادها را به پشت پرده ها ربط داده است. بیرانوند بعد از بازی با الوحده و اشتباه مهلکی که داشت، بار دیگر گفت پیشنهاد خارجی دارد. او توضیح داد: من با پرسپولیس قرارداد دارم، ولی پیشنهادهایی هست و نباید غافل شویم که دوست دارم پیشرفت کنم. این گونه نیست که بخواهم به زور بروم. من قرارداد دارم و هر کس می خواهد من را جذب کند، باید با باشگاه صحبت کند.

گویا حرف های بیرانوند روز گذشته باعث ناراحتی بعضی مسئولان باشگاه شد. در واکنش به این جمله او که گفته بود زوری نمی خواهد برود. گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه هم تلویحا گفت، زوری جلوی او را نخواهند گرفت. او در این باره گفت: سیاست باشگاه پرسپولیس این نیست که بخواهیم جلوی رشد بازیکنی را بگیریم. اگر بیرانوند یا هر بازیکن دیگری پیشنهادی داشته باشد و باعث رشد و شکوفایی اش شود، برای ما هم افتخاری بزرگی است و جلوی او را نخواهیم گرفت.

از این حرف های گرشاسبی روز گذشته برداشت های مختلفی شد. اولین برداشت این بود که باشگاه هم نمی خواهد خیلی لی لی به لالای بیرانوند بگذارد. این دروازه بان از روز بازی با استقلال افت کرد و به افت خود در بازی های اخیر ادامه داده است. پرسپولیسی ها هم حالا انتقادهایی به او دارند. البته بیرانوند همچنان معتقد است، پشت این انتقادها کسانی هستند که دوست ندارند او یک روز رکوردشان را در لیگ برتر بزند!