آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۱
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تایپه با حضور مسئولان ورزشی دانشگاه های جهان در شهر تایپه کشور تایوان برگزار شد. در این مراسم که تیم والیبال دانشجویان ایران در گروه D این رقابت ها در کنار تیم های آرژانتین، سوئیس، کانادا، امارات و قبرس قرار گرفت. در این دوره از رقابت های رشته والیبال 22 تیم شرکت کردند که قرار است این تیم ها در چهار گروه با یکدیگر به رقابت بپردازند. بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد لغایت هشتم شهریور ماه سال جاری در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می شود.

* سرمربی تیم رویینگ دختران ایران به اردو بازگشت و هر چهار ملی پوش تمرین هایشان را آغاز کردند. پس از اینکه افشین فرزام سرمربی تیم ملی رویینگ دختران به دلیل اختلاف با جیوگانیک مربی رومانیایی اردوی تیم ملی را ترک کرد دوباره به کار خود بازگشت و هدایت ملی پوشان را برعهده گرفت. با رفتن او ملی پوشان هم تمرین نکرده بودند و شنیده شد فدراسیون به آنها مرخصی داده تا شرایط آرام شود اما با بازگشت فرزام ملی پوشان هم به تمرین بازگشتند.

* با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هفته آینده 29 اردیبهشت ماه و تداخل این رویداد بزرگ با دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال، کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال تغییری در برنامه دیدارهای فینال و رده بندی ایجاد می کند. مرحله نهایی لیگ برتر قرار بود از بیست و نهم اردیبهشت ماه آغاز شود اما به دلیل انتخابات ریاست جمهوری این مسابقات به تعویق افتاد و برنامه جدید از طرف کمیته مسابقات اعلام خواهد شد.