آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۱
اخبار کشور
۳

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس: وزیر آموزش و پرورش تا هفته گذشته ریاست هیئت مدیره شرکت خصوصی را برعهده داشت

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اعلام ثبت شرکت ها، دانش آشتیانی تا 19 اردیبهشت ماه امسال، ریاست هیئت مدیره شرکت «آمیتیس طراوت کودکی» را برعهده داشته است.

سیدحسین نقوی حسینی در واکنش به گزارش روز چهارشنبه کمیسیون اصل نود مجلس درباره وضعیت تخلفات وزیر آموزش و پرورش در زمینه ریاست هیئت مدیره یک شرکت خصوصی همزمان با وزارت، اظهار داشت: اداره ثبت شرکت ها رسما اعلام کرده است که آقای دانش آشتیانی تا 19 اردیبهشت ماه 1396، ریاست هیئت مدیره شرکت «آمیتیس طراوت کودکی» را برعهده داشته است.

نقوی حسینی افزود: نکته جالب اینجاست که عنوان می شود آقای دانش آشتیانی در تاریخ 12 آبان ماه سال گذشته از ریاست هیئت مدیره این شرکت استعفا داده و در روزهای 16 و 22 اسفندماه هم مدارک استعفای خود را تحویل داده است؛ یعنی از آبان ماه تا اسفند ماه حدود چهارماه این مدارک استعفا را ارائه نداده و انگار این مدارک بر روی هوا بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، در تاریخ 25 اسفند سال گذشته یعنی سه روز بعد از زمانی که ادعا می کند مدارک استعفا را ارائه داده، مجددا یک صورتجلسه را به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت امضا کرده است؛ اگر واقعا ایشان استعفا داده و مدارک استعفا را تقدیم کرده بود، نباید در این تاریخ چیزی را امضا می کرد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس، با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش خلاف قانون عمل کرده است، تاکید کرد: متاسفانه گزارش کمیسیون اصل نود مجلس هم بدون اشاره به تخلف صورت گرفته و به صورت دو پهلو و مبهم تهیه شده و به تخلف صورت گرفته، اشاره ای نشده است.