آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۳
فن آوری
۸
تاپ اپ

آگهی بدون واسطه

ماهرخ چنگیز

محصولات و خدمات مختلفی برای فروش دارید و می خواهید آنها را بسرعت به فروش برسانید؟ قطعا بهترین راه حل برای شما کمک گرفتن از اینترنت است. در حال حاضر سرویس های مختلفی وجود دارند که شما می توانید با ارائه آگهی به آنها محصولات خود را به فروش برسانید اما در اکثر این سرویس ها شما تنها امکان ارائه آگهی دارید و این فرصت برای شما به وجود نیامده تا در یک فضای مشخص آگهی های فروش خود را داشته باشید. یک سرویسی به تازگی شروع به فعالیت کرده و شما در آن می توانید یک فروشگاه مجازی برای خودتان بسازید و در نهایت نیز محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید. این سرویس از طریق آدرس 100.ir در دسترس است و شعاری هم که برای خود انتخاب کرده«دیوار آگهی ایرونی رایگان و بی واسطه» است.

آن طور که تیم طراحی 100 می گویند، به کمک این سرویس در سریع ترین حالت ممکن، بدون واسطه و رایگان می توانید محصولات خود را آگهی کنید. در کنار آگهی کردن نیز می توانید فروشگاه مجازی با آدرس اختصاصی خود داشته باشید و آگهی کالا یا خدمات خود را ثبت کنید. از سوی دیگر شما با این برنامه به فروشگاه های اینترنتی معتبر دیگر هم دسترسی خواهید داشت.

هر فروشگاهی که در 100 راه اندازی کنید یک لینک اختصاصی دارد برای مثال www.100.ir/irannewspaper در نهایت وقتی همین آدرس را در مرورگر خود وارد کنید مستقیم وارد فروشگاه خود می شوید و می توانید به جست و جوی کالاهای مورد نیاز خود بپردازید. براساس آنچه در بخش قوانین سایت آمده فروشگاهی که به کمک این سرویس ساخته می شود به مدت 3 ماه و بدون هزینه است اما بعد از این مدت باید هزینه اندکی برای تمدید فروشگاه پرداخت کنید. این سرویس از طریق اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios نیز در دسترس است. اپلیکیشن 100، یک سامانه ثبت فروشگاه هم دارد، اگر فروشگاهی دارید یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید براحتی می توانید با ثبت فروشگاه با آدرس اختصاصی، کالای تان را به همراه تصاویر و توضیحات ثبت کنید، پنل مدیریت ویژه داشته باشید و برای کالاهای خود بازاریابی کنید و علاوه بر ثبت در فروشگاه شخصی شما، در آگهی های عمومی نیز منتشر و قابل مشاهده خواهد بود.