آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۱
فوتبال ایران
۱۱

پیشنهاد تیم های مطرح دنیا به بازیکنان ساحلی ایران

احمدزاده:خوشحالیم،این هم افتخاری برای ایران است

درخشش بازیکنان فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی هنوز هم بازتاب زیادی در جهان به همراه دارد. شیر بچه های ایران آنقدر عملکرد خوبی داشته اند که باعث شده پس از رسیدن به مقام سومی جام جهانی حالا مورد توجه تیم های مطرح فوتبال ساحلی قرار بگیرند.

محمد احمدزاده به همراه پیمان حسینی، مسلم مسیگر و حسن عبدالهی مورد توجه تیم های مثل لوکوموتیو مسکو، اسپورتینگ لیسبون و یک تیم اوکراینی قرار گرفته اند و پیشنهاداتی از این تیم ها به این بازیکنان رسیده است. البته یکی دو پیشنهاد هم از تیم های خارجی دیگر رسیده است که نام آنها مثل تیم های ذکر شده مطرح نیست.

محمد احمدزاده در مورد تلاشی که برای رسیدن به موفقیت کردند، می گوید: «واقعا خداراشکر این اتفاق افتاد و با همت و یکدلی توانستیم ایتالیا، یکی از تیم های قدرتمند جهان را شکست داده و برای اولین بار روی سکوی جهان بایستیم. واقعا از کسب عنوان بهترین بازیکن جام خوشحالم. با همت بچه ها و لطف خدا توانستم در این دوره از رقابت ها عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را به خود اختصاص داده و توپ طلا را از آن خود کنم، ضمن این که کفش برنز سومین گلزن برتر رقابت ها نیز به من رسید. این موفقیت را مدیون تمام بچه ها هستم، چون همه زحمت کشیدند تا این عناوین که افتخار بزرگی برای فوتبال ساحلی کشورمان است، به دست آمد. خدا را شکر توانستیم دل مردم را شاد کنیم و تمام تلاشمان این است که این روند رو به رشد را ادامه دهیم تا در دوره بعدی جام جهانی به قهرمانی برسیم.»

او درباره پیشنهادهایی هم که می شود گفت: «معتقدم این مقام سومی می تواند برای فوتبال ساحلی ایران و ملی پوشان خوب باشد، چون بعد از این رقابت ها پیشنهادات زیادی از باشگاه های مطرح دنیا به بچه ها رسیده و من به همراه حسینی، مسیگر، عبدالهی و چند نفر دیگر از بچه ها از تیم هایی مثل لوکوموتیو، اسپورتینگ و یک تیم اوکراینی پیشنهاد داریم. انشاءالله فوتبال ساحلی ایران را یک روز روی سکوی قهرمانی دنیا ببینیم. از همه مردم ایران که با دعای خیرشان باعث شدند تا این موفقیت ها به دست بیاید نیز یک بار دیگر تشکر می کنم و امیدوارم با کسب این عناوین توانسته باشیم دلشان را شاد کنیم.»