آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«زیر پای مادر» سریال رمضانی شبکه یک

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، این مجموعه تلویزیونی در 30 قسمت 45 دقیقه ای از 6 خرداد و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه پخش خواهد شد. این سریال که پیشتر «لبخند رخساره» نام داشت به «زیر پای مادر» تغییر نام داده است. تهران، مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد و بندرانزلی از لوکیشن های اصلی این سریال هستند. تاکنون 20 قسمت از این سریال تدوین و آماده پخش شده و سایر قسمت ها هم در حال تدوین است. بیش از نیمی از اتفاقات و داستان سریال در مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) رخ می دهد که همین مساله فضای معنوی زیر پای مادر را بالا برده است. کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر هستند.

ویزای لاتاری در «پنج در پنج»

مستند «پنج در پنج» از آخرین تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است که به بررسی ویزای سالانه آمریکا که از طریق لاتاری و بلیت بخت آزمایی به شهروندان کشور های جهان سوم اعطا می شود، پرداخته است و تلاش کرده جنبه های مختلف آن را به طور دقیق ارزیابی کند.

به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، این مستند که به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی سیدمحمد آقامیری و با صداپیشگی علیرضا باشکندی صدا پیشه نقش جومونگ در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده، آماده پخش از سیمای ملی است.

بررسی جایگاه سیاسی تمدنی شورای اسلامی در ایران

برنامه «نقد و نظر» همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا به بررسی جایگاه سیاسی تمدنی شورای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، این برنامه که امروز روی آنتن می رود با کارشناسی دکتر صارمی از جایگاه و اهمیت نقش شوراها در نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی می گوید. برنامه «نقد و نظر» کاری از گروه معارف، فقه و اندیشه به تهیه کنندگی و سردبیری ابوذر رجبی و اجرای خواجه زاده ساعت 14 و 45 دقیقه تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو معارف می شود.