آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۲
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

جوانان والیبال در بازی های کشورهای اسلامی

قطر حذف می شود؟

تیم والیبال جوانان بعداز شکست عربستان به سد قطر خورد. شاگردان بهروز عطایی که قرار است در بازی های کشورهای اسلامی برای رقابت های قهرمانی جوانان جهان جمهوری چک پخته تر شوند، بعداز برد 3 صفر تیم عربستان امشب مقابل قطر قرار می گیرند.

تیمی چند ملیتی که آخرین بار چهارمی آسیا را گرفت. قطری ها که در اولین بازی از پس الجزایر برنیامده اند و ممکن است با باخت در بازی دوم حذف شوند به طور حتم سد محکمی جلوی تیم عطایی هستند. بنابراین سرمربی تیم جوانان که می داند شاگردانش کار سختی امشب دارند، می گوید: «قطعا بازی با قطر آسان نیست. تیمی چند ملیتی که آخرین دوره قهرمانی آسیا با سیچلو چهارم شد. البته قطر در اولین مسابقه مقابل الجزایر خوب بازی نکردند و باختند. همین مساله کار ما را سخت تر می کند زیرا این تیم برای ماندن در کوران مسابقات به پیروزی نیاز دارد، بنابراین بازی سختی امشب انتظار تیمم را می کشد.»

قطری ها مثل همیشه بازیکنان خارجی را در ترکیب تیم شان دارند. عطایی خوب می داند و می گوید: «قطر با تعدادی بازیکن قدیمی و خارجی اش آمده است. در واقع همه سرمایه اش را آورده است. بنابراین شک نکنید فشار زیادی می آورد تا تیم ما شکست دهد.»

با همه این قضایا سرمربی تیم جوانان به شاگردانش ایمان دارد: «با همه سختی کار ما هم می دانیم چطور کار کنیم. سعی می کنیم طوری بازی کنیم که همه توانمندی قطر را خنثی کنیم و نتیجه را به نقع خودمان تمام کنیم. هر چند بازی قابل پیش بینی نیست اما همه سعی خودمان را می کنیم.»

او و همکارانش قطر را آنالیز کرده و می داند با چه حربه ای از پس آن برآید: «قطر تیم کندی است، بنابراین باید تیم ما در حمله سرعتی کار کند و از طرف دیگر با سرویس های خوب خط حمله قطر را مختل کند.»