آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۲
فوتبال ایران
۱۱

چرا انصاری به استقلال «نه» گفت؟

ساسان انصاری از گزینه های منصوریان برای بازی در استقلال بود. بازیکنی که در ابتدای لیگ برتر شانزدهم به پرسپولیس آمد، اما وقتی متوجه شد ممکن است در این تیم بازیکن ذخیره باشد پس از مشورت با برانکو راهی تیم قبلی اش فولاد خوزستان شد. ساسان در فولاد درخشید و تا مرز آقای گلی هم پیش رفت، اما در نهایت نتوانست به این عنوان برسد.

با همه این شرایط، او در یکی دو روز پیش با پیشنهاد علی منصور برای پیوستن به استقلال روبه رو شد. پیشنهادی که ساسان با این جواب که «خاطرات پرسپولیسی بودنم را چه کنم» رد کرد، اما چه دلیلی غیر از این وجود داشت که انصاری بی خیال پیشنهاد منصوریان و آپشن ویژه اش شد؟ سرمربی آبی ها به او گفته بود اگر به استقلال بیاید، در تیم او ثابت بازی می کند.

شایعه شده ساسان برای گرفتن این تصمیم با بختیار رحمانی مشورت کرده است و توصیه هایی که این بازیکن به او کرده، انصاری را برای نرفتن به استقلال مصمم کرده است. بختیار تجربه ناموفقی در استقلال داشت و با شرایط بدی هم از این تیم جدا شد. بختیار و ساسان رابطه خوبی با هم دارند و تصور خیلی ها این است که مشاوره های بختیار دلیل اصلی استقلالی نشدن انصاری است.