آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
ورزش ایران
۱۰

واکنش کشتی گیر آمریکایی به مهمان نوازی ایرانی ها

باروفس: پاییز 96 به ایران می آیم

جردن باروفس به ایران می آید. دارنده 4 مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک که تاکنون چند بار به ایران سفر کرده و در مسابقه های مختلف بر روی تشک رفته است اعلام کرد این بار قصد دارد به همراه خانواده خود به ایران سفر کند.

او بعد از کش و قوس های فراوان سال گذشته به ایران آمد و در مسابقه های جهانی کرمانشاه به میدان رفت. حضور او در ایران با استقبال بسیار گرم و غیرقابل تصور مردم ایران همراه بود تا حدی که این میزان استقبال باعث تعجب این کشتی گیر و دیگر هم تیمی هایش شد و باعث شد جردن باروفس و هم تیمی هایش از سفر به ایران به عنوان بهترین و خاطره سازترین سفر خود یاد کنند. سفر تیم آمریکا به ایران با توجه به سیاست های خصمانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران و برخورد بسیار گرم مردم ایران با کشتی گیران آمریکایی و مصاحبه های اعضای تیم آمریکا که ایرانیان را مردمانی مهربان و مهمان نواز خواندند، بازتاب وسیعی در رسانه های جهان داشت.

حال پس از گذشت چند ماه از سفر تیم کشتی آمریکا به ایران، جردن باروفس در پیامی ضمن تشکر از مردم ایران برای دعوت وی و خانواده اش گفت: من و همسرم قصد داریم بعد از رقابت های جهانی پاریس (شهریور 96) سفری به ایران داشته باشیم. وی خطاب به مردم ایران هم گفت: این سفر احتمالا در اوایل پاییز صورت خواهد گرفت تا از کشور زیبای شما دیدن کنیم. ضمن این که دعوت تان را می پذیریم و دوست داریم که در برنامه های شما هم باشیم.