آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
ورزش
۱۸

ادعای آقای پاس گل

مبعلی: بدون جراحی برمی گردم

وقتی خبر مصدومیت شدید ایمان مبعلی، رسانه ای شد، همه از خداحافظی این بازیکن با فوتبال حرفه ای حرف زدند؛ اما خود او نظر دیگری دارد و فکر می کند آنقدر اراده دارد که برگردد. حرف های مبعلی را بخوانید:

*وضعیتم خوب خوب است و فیزیوتراپی می کنم. در تمرینات ناگهان زانویم پیچ خورد و احساس درد کردم. بعد از آن قرار بود صبر کنم تا ببینم وضعیتم به چه صورت می شود. الان طبق نظر دکتر محمدی می توانم از چند هفته دیگر تمریناتم را شروع کنم.

* گفته می شد حداقل 6 ماه نمی توانم بازی کنم؛ اما اصلا این طور نیست. الان خیلی از بازیکنان هستند که با رباط کاملا پاره شده بازی می کنند اما رباط من فقط کشیدگی پیدا کرده. زمانی که زانویم آسیب دید، خودم هم فکر می کردم رباطم کامل پاره شده اما عکس و MRI نشان داد فقط آسیب دیده ام و با فیزیوتراپی می توانم به زودی برگردم.

* فکر می کنم هنوز آنقدر اراده و انگیزه دارم که به میدان برگردم. می خواهم بازی کنم چون بازی کردن، گل زدن و گل ساختن را دوست دارم. من تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارم. دکتر محمدی هم به من گفت که نیازی به جراحی ندارم. در کلینیک دکتر نوروزی فیزیوتراپی می کنم و امیدوارم خیلی زود برگردم آن هم بدون عمل جراحی.

* از این که در فینال جام حذفی نبودم خیلی ناراحتم و معتقدم بدشانسی بزرگی در زندگی من بود که از این بازی محرومم کرد؛ اما خوشحالم که بچه ها توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. ما از اول فصل مشکلات مالی گسترده ای داشتیم و به ما رسیدگی نشد.