آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
حوادث
۱۹

مرگ تلخ 4 کارمند ایران ایر در آتش

مینی بوس سرویس کارکنان ایران ایر در بزرگراه سعیدی به دلایلی نامعلوم آتش گرفت و مرگ چهار سرنشین آن را رقم زد.

به گزارش جام جم، حسن عباسی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: ساعت 7 و30دقیقه دیروز امدادگران اورژانس برای کمک رسانی به مصدومان ناشی از آتش سوزی یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه سعیدی ابتدای 30متری جی در آنجا حاضر شدند. امدادگران مشاهده کردند ماموران آتش نشانی در حال خاموش کردن شعله های آتش هستند. وی افزود: بعد از خاموش کردن شعله های آتش، امدادگران توانستند راننده 35 ساله خودرو را که دچار سوختگی شدید شده بود، همراه اجساد سه مرد و یک زن از داخل خودرو خارج کنند. راننده مصدوم به بیمارستان و پیکر چهار قربانی این آتش سوزی به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات اولیه از شاهدان حادثه نشان می داد مینی بوس در حال حرکت بوده که به دلیلی نامعلوم آتش گرفته و این حادثه مرگبار را رقم زده است.

مینی بوس، سرویس شرکت ایران ایر درحال رساندن کارکنان به محل کارشان بوده که این حادثه رقم خورده است.

همچنین یک منبع آگاه در پلیس فرودگاه مهرآباد تهران نیز به جام جم گفت: سه مرد و یک زن کشته شده در آتش سوزی مینی بوس از کارکنان قراردادی ایران ایر بودند و صبح دیروز با سوار شدن به مینی بوس به محل کارشان می رفتند که به طرزی دلخراش فوت کرده اند. این مینی بوس گازسوز بوده و مربوط به یک شرکت حمل و نقل کرایه ای بود. علت حادثه در دست بررسی است. سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران نیز گفت: بررسی های کارشناسان پلیس نشان داد آتش سوزی به دلیل تصادف یا برخورد نبوده و به احتمال زیاد نقص فنی خودرو دلیل اصلی این حادثه مرگبار بوده است.