آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
حوادث
۱۹

معمای کشف جسد در زمین خاکی

کشف جسد غرق در خون مردی در زمین خاکی در تهران، تیم جنایی را در مقابل معمای جنایی قرار داد.

به گزارش جام جم، ساعت 7 و 30 دقیقه صبح دیروز یکی از ماموران کلانتری 118 ستارخان با سجاد منافی آذر کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشف جسد مردی حدودا 37 ساله در زمین های خاکی ستارخان، خیابان صالحی خبر داد.

تیم جنایی با حضور در محل مشاهده کردند این مرد بر اثر اصابت چهار ضربه چاقو به ناحیه کمر فوت کرده است.بررسی تیم صحنه جرم پلیس آگاهی نشان می داد که هشت تا 12 ساعت از مرگ این مرد می گذرد. مقتول مدارکی همراه نداشت که هویت او شناسایی شود.

ماموران زمانی که اطراف محل کشف جسد را جست وجو کردند دو کارت بانکی کشف کردند که روی آن نام مردی نوشته شده بود. البته معلوم نبود کارت های بانکی متعلق به مرد کشته شده است یا نه.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. ماموران ابتدا به تحقیق از مردی پرداختندکه جسد را کشف کرده بود. او به افسر تحقیق گفت: من در کارگاه مجاور زمین خاکی کار می کردم. صبح زمانی که به سمت محل کارم می رفتم، دیدم مردی روی زمین افتاده است. به گمان این که او کارتن خواب است به وی نزدیک شدم تا او را از این مکان دور کنم. همان موقع دیدم وی مرده و غرق در خون است. ترسیدم و بلافاصله به پلیس زنگ زدم.

ماموران که احتمال می دهند کارت های کشف شده در محل جنایت متعلق به مقتول باشد به استعلام از بانک صادرکننده کارت ها پرداختند تا با این کار هویت مقتول فاش شود.