آرشیو یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۸
صفحه اول
۱

دست همکاری به سوی همه دراز می کنم

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین گفت وگوی مستقیم تلویزیونی با مردم پس از پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با قدردانی از ملت ایران عنوان کرد: امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.

وی در این گفت وگوی زنده تلویزیونی در برنامه «اینجا ایران است»خطاب به ملت ایران گفت: سلام و درود خالصانه من بر ملت بزرگ ایران که با حضور و مشارکت گسترده معنا دار و موثر خود در انتخابات اردیبهشت 96 گامی بلند در راه اعتلا و منافع ملی و سرافرازی ایران عزیز برداشت.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: رای منسجم شما در همه مناطق کشور نشان داد که «یک ملتید» و «یک دولت» دارید و «یک رئیس جمهور» می خواهید که خادم همه مردم باشد.

روحانی تصریح کرد: سلام و درودم بر رهبری فرهیخته انقلاب اسلامی که حکیمانه و مشفقانه امواج پرتلاطم انتخابات را آنچنان به ساحل آرامش هدایت کردند که شور و هیجان رقابت های انتخاباتی در نهایت به صندوق عزت و استقلال و اقتدار ملت هدایت گردید.

رئیس جمهور با بیان این که «ملت بزرگ ایران، پیروز اصلی این انتخابات شما ملت بزرگ هستید»، گفت: پیروز انتخابات جمهوریت، اسلامیت است. پیروز انتخابات آزادی و استقلال است. پیروز انتخابات حاکمیت ملی است.

وی افزود: سپاس این فرزند کوچک ملت و این فرزند حوزه و دانشگاه ارزانی مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، مراجع عظام تقلید، فضلای حوزه علمی، استادان، هنرمندان، فرهنگیان، حقوقدانان، ورزشکاران و همه اقشار ملت.

روحانی افزود: من با کمال خضوع دست همه کسانی را که با رای مثبت خویش به این خادم کوچک خود اجازه ادامه ماموریت دادند، می بوسم و از خداوند بزرگ می خواهم که به این کمترین، شایستگی آن را عطا کند که با خدمات صادقانه خود اعتماد و حمایت حتی آن کسانی که به من رای ندادند، کسب کنم و با تمام توان پاسدار حقوق و عزت و سربلندی همه آحاد ملت ایران باشم. رئیس جمهور تاکید کرد: بیش از همیشه دست همکاری به سوی همه دراز می کنم.