آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۲۹
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* پانزدهمین دوره مسابقه های والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می شود. براساس قرعه کشی صورت گرفته تیم ملی ایران در این رقابت ها با تیم های آرژانتین، مکزیک، چین و چک همگروه شد.

* رقابت های​شطرنج قهرمانی آسیا در بخش برق آسا برگزار شد که در پایان سارا سادات خادم الشریعه از ایران با کسب 7/5 امتیاز از 9 بازی به مقام نایب قهرمانی رسید و بر سکوی دوم ایستاد. خادم الشریعه در بخش استاندارد توانسته بود در رتبه دوازدهم قرار بگیرد.

* تیم دوچرخه سواری پیشگامان به عنوان نماینده ایران از امروز در مسابقات کاپ چین شرکت می کند. مسابقات دوچرخه سواری بخش پیست (کاپ چین) از امروز به مدت دو روز در شهر پکن آغاز می شود و تیم پیشگامان به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور خواهد داشت. محمد رجبلو، محمد دانشور و حمید بیک خورمیزی اعضای تیم پیشگامان را تشکیل می دهند.

* تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در نخستین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال که عصر دیروزدر سالن اندیشه بندر امام برگزار شد با نتیجه 80 بر 74 مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید. جدال دوم دو تیم نیز،امروز در سالن اندیشه برگزار خواهد شد.برنده دیدارهای رده بندی و فینال لیگ برتر تیمی است که در 3 بازی از 5 دیدار به پیروزی برسد.