آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۴۲
ورزش
۱۱

گوناگون

مدال آوران پاداش دریافت کردند

مدال آوران در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی پاداش نقدی مصوب هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک را ازسعید افتخاری سرپرست کاروان اعزامی دریافت کردند.

پیروزی ژاپن در جام جهانی

تیم ملی فوتبال ژاپن دراولین دیدار خود در جام جهانی جوانان به مصاف آفریقای جنوبی رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

هشدارجدی به هواداران آبی

دیدار امشب استقلال و العین امارات بر خلاف بازیهای گذشته لیگ قهرمانان آسیا که با یک ناظر برگزار می شد با 2 ناظر امنیتی برگزارخواهد شد.همین موضوع می تواند یک هشدار برای هواداران باشد.

ایران پوریان درتراکتور ماند

محمد ایران پوریان که در سال های گذشته همیشه جزء بازیکنان با ثبات تراکتورسازی به حساب می آمد، یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.

نایب قهرمانی بانوی شطرنج

استاد بین المللی شطرنج ایران سارا سادات خادم الشریعه در رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا در چین در بخش برق آسیا با کسب 7/5 امتیاز نایب قهرمان شد.

تمرین شاگردان کی روش

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال دیروز در حالی آغاز شد که ملی پوشان زیر نظر کی روش به مدت دو ساعت برنامه های تمرینی خود را انجام دادند.

انصاری: باید ازلخویا 3 امتیازبگیریم

مدافع تیم پرسپولیس اظهار کرد: لخویا تیم بسیار خوبی است واز پتانسیل خوبی هم برخورداراست. ما هم پرسپولیس وقهرمان ایران هستیم. وی گفت: درطول این فصل تلاش زیادی را انجام دادیم. فکر می کنم حاصل زحمات ما این شد که توانستیم قهرمان لیگ شویم. درخیلی از بازی ها عملکرد خیلی خوبی داشتیم. فکر می کنم سختی زیادی کشیدیم تا قهرمان شدیم.

پیروانی: بازهم پیروزی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در جام جهانی گفت: درست است که ما بعد از 40 سال به نخستین پیروزی رسیدیم اما قطعا این آخرین برد نخواهد بود. پیروانی پس از پیروزی تیمش برابر کاستاریکا گفت: بازی اول همیشه سخت است در چنین تورنمنت هایی. ما دیدار سختی برابر کاستاریکا داشتیم.