آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۹
ایران
۱۵

جزئیات برگزاری نمایشگاه ضیافت رمضان در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان این که نمایشگاه ضیافت به مدت پنج روز در استان برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه به منظور تامین اقلام اساسی مردم در ماه رمضان برپا می شود.

هاشم ولی پورمطلق در گفت وگو با تسنیم اظهار کرد: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم بازار به منظور تامین اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان، نمایشگاه ضیافت در خراسان جنوبی برپا می شود.

وی افزود: نمایشگاه ضیافت از ابتدای خرداد به مدت پنج روز افتتاح می شود و چهار قلم کالای اصلی ازجمله برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ توزیع خواهد شد. در این نمایشگاه مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم به قیمت پایین تر از بازار ارائه می شود.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: قیمت هر کیلو گوشت قرمز طرح تنظیم بازار برای مصرف کننده 23 هزار و 500 تومان، شکر 2855 تومان، مرغ منجمد 5700 تومان و برنج 2400 تومان است.

ولی پور مطلق افزود: قیمت هر کیلو شکر طرح تنظیم بازار به قیمت 2855 تومان خواهد بود و قیمت هر کیلو مرغ منجمد برای مصرف کننده تا 5700 تومان و هر کیلو برنج سفید ایرانی 2400 تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این اقلام در نمایشگاه ضیافت اواسط هفته جاری، کالای طرح تنظیم بازار در سطح فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.