آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۹
ورزش
۱۸

علیپور: می خواهم سکوت کنم

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس سوژه جدید این تیم است. او که سال گذشته با رامین رضاییان درگیر شد و برانکو تصمیم گرفت مدافع راست تیمش را اخراج کند، این بار با محسن مسلمان درگیر شده است. البته آنها که با این بازیکن برخورد دارند، همواره او را بازیکنی با اخلاق می خوانند.

خود علیپور هم به خاطر اتفاق اخیر از کادر فنی و هواداران عذرخواهی کرد تا مشکلی برای حضور در تمرینات نداشته باشد. در همین حال، خبرهایی درباره نارضایتی علیپور از جذب گادوین منشا منتشر شد. این خبر حکایت از آن داشت که علیپور در فصل جدید به خاطر جذب منشا کمتر بازی می کند و به همین دلیل ساز جدایی را کوک کرده است.

این بازیکن اما ترجیح می دهد این روزها بیشتر سکوت کند و حرف زیادی درباره شایعات و اخبار اخیر به زبان نیاورد. علیپور در پاسخ به این سوال جام ورزشی که آیا قرار است راهی قطر شود، می گوید: اصلا دوست ندارم درباره قطر حرف بزنم. اجازه دهید فعلا سکوت کنم.

این طوری برایم بهتر است. او درباره شایعه جدایی اش از باشگاه جواب می دهد: همان طور که گفتم اجازه دهید سکوت کنم. من بازیکن پرسپولیس هستم و اگر قرار باشد جایی بروم، باشگاه باید رضایت نامه بدهد. علیپور درباره شایعه ناراحتی اش به خاطر جذب منشا می گوید: اصلا این طور نیست و من به خاطر جذب بازیکنی ناراحت نمی شوم.