آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۹
ورزش ایران
۱۰

شادی برای برگشت به اردوی روئینگ شرط دارد

جیوگا بماند، می مانم

محسن شادی، بعد از دو سال دوباره به اردوی تیم ملی روئینگ دعوت شد. او که دو سال پیش حاضر نشد با مربی ایرانی کار کند، ترجیح داد پاروهایش را آویزان کند و رفت. حتی قرار شد مربی تیم ملی باشد، اما برای مربیگری هم نیامد. وقتی فدراسیون قایقرانی با نیکولا جیوگای رومانیایی به توافق رسید، پاروزنی دوباره سودای شادی شد.

با این که اردوی تیم ملی از دیروز شروع شده، اما شادی برای حضورش در اردو شرط دارد: من به شرط ماندگاری جیوگا به اردوی تیم ملی برمی گردم. جیوگا باشد، هستم و نباشد، نه. او درباره دلیل برگشتش به تیم ملی می گوید: فدراسیون اصرار داشت من برگردم. وقتی هم جیوگا آمد، رئیس کمیته روئینگ، پورعسگر پرست و خود سرمربی رومانیایی با من صحبت کردند که برگردم. من هم موافقت کردم. فقط حالا ماندنم در تیم ملی به ماندن جیوگانیک بستگی دارد.

پاروزن نقده ای در این مدت پارو نزده، اما تمرینات بدنسازی را رها نکرده: من حالا کارمند اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی هستم، اما تمرینات بدنسازی ام را رها نکرده ام. هر چند در این دو سال نتوانستم پارو بزنم ولی ارگومتر و هوازی را ترک نکردم.

با این که اردو شروع شده، اما او هنوز غایب است. خودش می گوید: اگر فدراسیون جیوگا را نگه دارد من، صادقی رئیس کمیته روئینگ و پورعسگر پرست هم می مانیم. حتی بهناز مرادخانی و عباسی مربیان تیم بانوان هم گفته اند جیو گانیک نباشد، آنها هم نیستند. او درباره قهر جیوگا می گوید: جیوگانیک آمده بود تا سرمربی تیم های ملی باشد. یعنی تیم های مردان و بانوان و بعد قرارداد امضا کرد و به کشورش برگشت تا اول اردیبهشت ماه برگردد، اما بعداز امضای قرارداد فدراسیون از حرفش برگشت و می خواست، جیوگا فقط سرمربی تیم مردان باشد و بس. همان موقع جیو گفت، قراردادش را فسخ می کند و می رود.