آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۹
فوتبال ایران
۱۱

اتحاد برای آقای گل شدن طارمی

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس یک سال فوق العاده را سپری کرده است. او در رقابت های لیگ برتر توانست علاوه بر قهرمانی همراه با پرسپولیس، آقای گل رقابت های لیگ برتر هم شود. مهدی در تیم ملی هم عملکرد خوبی داشت و توانست در دو بازی قطر و چین گل های سه امتیازی برای ایران بزند و نقش بسیار پررنگی در صعود ایران به جام جهانی ایفا کند.

او در حال حاضر هم شش گل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده و در صدر جدول قرار دارد. او حالا امید زیادی به گلزنی در بازی رفت و برگشت مقابل لخویا دارد و امیدوار است بتواند جایگاهش را در صدر جدول گلزنان آسیا حفظ کند. بی شک حالا گلزنی در این بازی ها بسیار دشوارتر است چراکه بهترین تیم ها از گروه های خود بالا رفته اند. پرسپولیسی ها هم همه جوره از مهدی طارمی حمایت کرده اند تا او آقای گل رقابت های لیگ برتر شود. خبرهای رسیده از داخل تیم حکایت از آن دارد که تمام بازیکنان پرسپولیس متحد شده اند مهدی طارمی را آقای گل آسیا کنند؛ به همین دلیل اگر بیشتر توپ ها در زمین به این بازیکن ختم شد، زیاد توجه نکنید. این مساله بدان معناست که پنالتی ها را هم خود مهدی می زند. اگر پرسپولیس لخویا را شکست دهد، به جمع هشت تیم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می رود. از این مرحله به بعد، رقابت ها در فصل جدید لیگ برتر ایران برگزار می شود. یعنی اگر مهدی طارمی می خواهد واقعا شانس آقای گلی در آسیا را داشته باشد، باید قراردادش را تمدید کند و در پرسپولیس باقی بماند. این نکته مهمی است و هنوز کسی جوابش را نمی داند.

مهدی همچنین نیم نگاهی هم به کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دارد. او فعلا از همه بازیکنان جلوتر است و می تواند این عنوان را از آذرماه امسال مال خود کند. طارمی در رده باشگاهی و ملی موفق ترین گلزن آسیا بوده و امیدوار است در نهایت به این عنوان دست پیدا کند. گفته می شود در صورت صعود پرسپولیس به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، این احتمال وجود دارد که مهدی قراردادش را تمدید کند و یک فصل دیگر در کنار قرمزها باشد.