آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۹
فوتبال ایران
۱۱

استقلال بی خیال ساسان شد

هرچند ساسان انصاری گفته بود، به استقلال نمی رود و به پیشنهاد آنها نه می گوید، اما باز هم آنها از طریق واسطه ها سعی داشتند که رضایت او را برای پوشیدن پیراهن آبی جلب کنند که این اتفاق نیفتاد تا ساسان در واکنش به پیشنهاد دوباره استقلالی ها بگوید: پرسپولیسی هستم و تمام.

اتفاقی که باعث شد، منصوریان بگوید: دیگر با او مذاکره نکنید. به همین دلیل استقلالی شدن ساسان انصاری منتفی است و آبی ها باید دنبال گزینه دیگری برای این پست باشند. البته به گفته یکی از نزدیکان استقلال اگر ساسان ذره ای علاقه به استقلال داشت، حتما به پیشنهاد علی منصور پاسخ می داد، اما او با قاطعیت گفته، چون پرسپولیسی است دیگر نمی تواند در استقلال بازی کند.

توافق اولیه جهانبخش با استقلال

امید جهانبخش و حضور در استقلال. مدت زمان زیادی است که آبی ها روی این بازیکن صبای قم زوم کرده اند تا هر طور شده او را به خدمت بگیرند. براساس خبرهای رسیده توافقات کلی انجام شده است و فقط مانده امضای روی کاغذ. هرچند در مقطعی قرار گرفتن جهانبخش در فهرست بازیکنان بزرگسال آنها را برای توافق مردد کرده بود، اما به نظر می رسد کار این بازیکن با استقلالی ها تمام است.

خود جهانبخش در این مورد می گوید: منتظرم بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمام شود تا به تیم جدید بروم. خواسته استقلالی ها از جهانبخش این بوده که برای دوری از حاشیه ها فعلا چیزی را رسانه ای نکنند. استقلال این روزها اوضاع چندان مناسبی از لحاظ مدیریتی ندارد. آنها با هر بازیکنی که به توافق برسند نمی توانند قرارداد او را امضا کنند، چرا که قرارداد باید به امضای اعضا برسد. به گفته یکی از استقلالی ها، هواداران نگران چیزی نباشند، چرا که منصوریان هر بازیکنی را بخواهد، جذب می کند.