آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۰
ورزش
۱۸

برانکو: بازیکنان غیبت هواداران را جبران می کنند

بازی در ورزشگاه خالی. این بزرگ ترین دغدغه پرسپولیسی ها در مصاف با لخویاست. با این حال برانکو اطمینان دارد شاگردانش این خلا را پر می کنند. سرمربی کروات قرمزها در نشست خبری بازی با لخویا گفت: متاسفانه بدون تماشاگر بازی می کنیم و این یک مشکل بزرگ است. فوتبال فقط با حضور هواداران زیباست، اما متاسفانه 100 هزار هوادار ما در این بازی شانس حضور در ورزشگاه و لذت بردن از این بازی را ندارد. طبیعی است که ما مجبوریم در این فضا بازی کنیم. با این حال من مطمئنم بازیکنانم به خوبی جای یار دوازدهم تیم ما را پر خواهند کرد.

برانکو در ادامه با تمجید از تیم حریف گفت: لخویا در 5 سال اخیر همیشه قهرمان لیگ قطر بوده که این نشان می دهد آنها چقدر مستعد و مستمر کار کردند. تیمی که قهرمان است، نمی تواند ضعیف یا بد باشد. با این حال بچه های من هم نشان دادند که از هیچ تیمی نمی ترسند. آنها به خود و کیفیت شان اعتماد دارند و می دانند که هیچ تیمی بهتر از ما نیست. من هم به بچه هایم اعتماد کامل دارم. می دانیم که این بازی سخت است و قابل قیاس با بازی های دیگر نیست، اما هیچ دلیلی برای ترسیدن و کاهش اعتماد به نفس وجود ندارد.

برانکو در پاسخ به این سوال که تقابل بهترین خط دفاع لیگ ایران با خط حمله قدرتمند لخویا را چگونه می بیند، عنوان کرد: لخویا در کار تیمی بسیار قوی است و ما این مساله را بخوبی می دانیم اما در کنار آن باید به این نکته نیز اشاره کنم که به تیم خود نیز اعتماد کامل دارم. دفاع ما تنها از خط دفاع شروع نمی شود و اولین مهره خط دفاعی ما مهدی طارمی و بازیکن کناری او در خط حمله است.