آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۰
ورزش
۱۸

دنیزلی به پیشنهاد تبریزی ها پاسخ منفی داد

هواداران تراکتور در برزخ

10 روز قبل بود که مشخص شد باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام مذاکره کرده است. همه فکر می کردند پروژه موفقی که فصل قبل در استقلال کلید زده شد، این فصل در تراکتورسازی تکرار می شود؛ اما ناگهان گفته شد عبدالله ویسی هم با آجورلو و همکارانش گفت وگو کرده و حتی به آنها وعده قهرمانی داده. پس از این ماجراها نوبت به اسامی دیگری رسید. نامهایی که یکی یکی رو شد تا مشخص شود باشگاه تراکتورسازی به صورت موازی و همزمان با چند گزینه گفت وگو کرده است.

هواداران تراکتورسازی فصل قبل به اندازه کافی اذیت شدند. آنها با آن که تیمی پرستاره داشتند اما در لیگ برتر قهرمان نشدند. در جام حذفی هم در حالی شکست خوردند که تیم حریف 6 بازیکن اصلی و سرمربی خود را در اختیار نداشت.

آنها با وجود تیم پرستاره و اوضاع باثبات فصل قبل به توفیقی نرسیدند و نگران امسال هستند و نمی دانند تیم این فصل قرار است چه سرنوشتی داشته باشد.

در حقیقت، هواداران تراکتور همه این حقایق تلخ از حکم فیفا گرفته تا محرومیت تیمشان و تغییرات گسترده را رصد می کنند و می دانند که با وجود این همه تغییر، تیم برای موفقیت، فقط زمان می خواهد. آنها توقع دارند با توجه به محرومیت تراکتور از پنجره نقل و انتقالات تابستانی و وضعیت بی ثبات بعد از آن، تیم محبوبشان کار را زودتر از تیم های دیگر آغاز کند، تکلیف سرمربی روشن شود و بازیکنان هم خیلی زود برنامه خود را پیدا کنند. دو ماه دیگر فصل جدید لیگ برتر آغاز می شود و هنوز هواداران تراکتور نمی دانند استخوان بندی تیم فصل بعد چگونه است.

آخرین خبر در مورد تیم پرطرفدار تبریزی این است که مصطفی آجورلو به واسطه همکاری در زمان تیم پاس، سراغ همنام ترکیه ای رفت ولی دنیزلی اعلام کرد که نمی تواند به تبریز بیاید. حالا همه منتظر هستند تا ببینند سرنوشت تراکتور این فصل چه می شسود و چهره این تیم چه تغییراتی برای فصل آینده خواهد داشت.