آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۰
فوتبال ایران
۱۱

اختلاف در اردوی پرسپولیس

علی اکبر طاهری، مدیرعامل پرسپولیس به دلیل پاره ای اتفاقات که هنوز عنوان نشده، چند روزی از حضور در محل کارش در باشگاه امتناع می کند (البته دیروز اعلام شد او دوباره به باشگاه رفته است). ظاهرا شایعات برکناری اش از سوی وزارت ورزش و همین طور مشکلات عدیده مالی باشگاه، از دلایل این اتفاق است.

طاهری اخیرا با برانکو هم به اختلاف خورده است. ماجرا دقیقا از روزی شروع شد که مدیرعامل پرسپولیس در صحبت با برانکو، به او گفت در صورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان پاداش می دهد. این ادعایی است که سرمربی پرسپولیس دارد و طاهری آن را رد می کند. برانکو می گوید در جلسه ای که در روزهای ابتدای فصل داشتند، طاهری به او چنین قولی داده بود، اما مدیرعامل پرسپولیس می گوید اگر قولی داده بود، در قرارداد می آمد و چون این پاداش جایی در بندهای قرارداد ندارد، نمی تواند آن را پرداخت کند.

چند روز پیش، برانکو ایوانکوویچ جلسه ای با طاهری برگزار کرد که در این جلسه، اختلاف ها علنی شد. سرمربی قرمزها رو به مدیرعامل باشگاه گفت: من به دستیارانم روی حرف شما قول پاداش دادم. حالا شما می گویید، پاداش را نمی دهید؟ من باید از جیبم این پاداش را بدهم چون قول دادم. شنیده می شود، برانکو حتی تاکید کرده با سرتن چوک در این زمینه به مشکل خورده است. طاهری در این جلسه خطاب به برانکو ایوانکوویچ گفت: ما با هم قرارداد داریم. چیزهایی که در قرارداد نوشته ایم، مشخص است. ما طبق این قرارداد عمل می کنیم. آیا در این قرارداد ذکر شده، ما به خاطر صعود به شما پاداش می دهیم؟

برانکو ادعا دارد، طاهری در جلسه ای که ابتدای فصل با او داشت، گفت در صورت صعود تیم از مرحله گروهی، 10 درصد از رقم قراردادش را به عنوان پاداش به این مربی و دستیارانش پرداخت می کند. طاهری این موضوع را رد کرده است و به نظر می رسد تا زمانی که تکلیف روشن نشود، اختلاف ها ادامه داشته باشد. گفته می شود، در جلسه ای که هفته گذشته بین برانکو و طاهری برگزار شد، سرمربی کروات به قدری شاکی شد که با عصبانیت از جلسه بیرون آمد و بدون این که با کسی صحبت کند، با چهره ای برافروخته باشگاه را ترک کرد و رفت.

این روزها پرسپولیس، مشکلات عدیده مالی دارد و همین حالا برای پرداخت کامل دستمزد بازیکنانش به مشکل خورده است.