آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۱
ورزش
۱۸

پدیده پیکان، جانشین احتمالی سروش؟

ساز جدایی سروش رفیعی به هر دلیلی کوک شده باشد، برانکو ایوانکوویچ را نگران کرده تا منتظر احتمالات نماند و برای ستاره بازیساز خود آلترناتیو داشته باشد.

سروش رفیعی، نیم فصل دوم فصل گذشته پرسپولیسی شد و موجی از خوشحالی هواداران پرسپولیس را دربرگرفت؛ موجی که بیراه نبود و این ستاره شیرازی در کنار محسن مسلمان، خط هافبک تکنیکی، بازیساز و گلزنی را برای پرسپولیس شکل دادند. با این حال قرارداد قطعی سروش رفیعی شش ماهه بود و این بازیکن جانب احتیاط را در ثبت قرارداد رعایت کرد تا در صورت وجود پیشنهاد بهتر در تابستان، بتواند از پرسپولیس جدا شود.

حالا نقل و انتقالات تابستانی فرا رسیده و سروش ادعا می کند پیشنهاد اروپایی دارد؛ چه این انتقال شکل بگیرد و چه سروش این ادعا را با هدف بالابردن دستمزدش مطرح کرده باشد،به هر حال خبر نگران کننده ای برای پرسپولیس است.

در این میان در حالی که پیش از این از داریوش شجاعیان هافبک گسترش فولاد تبریز به عنوان گزینه برانکو برای جانشینی رفیعی نام برده می شد، اما با توجه به این که شجاعیان دو فصل دیگر با گسترش قرارداد دارد، پیوستن او به پرسپولیس کمی دور از ذهن به نظر می رسد. در این شرایط برانکو یک گزینه دیگر را مد نظر دارد؛ سیامک نعمتی بازیکن جوان و بازیساز فصل قبل پیکان.

نعمتی پدیده فصل گذشته پیکان و از گزینه های بهترین بازیکن فصل که گفته می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی با نعمتی داشته اند و امکان سرخپوش شدن او وجود دارد. باید دید نعمتی جوان پرسپولیسی می شود؟