آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۱
ورزش ایران
۱۰

نصیر شلال: بعضی ها از نتیجه گرفتن ما خوشحال نشدند

حمایت نشویم نتایج بدتر از جهانی 2015 می شود

تیم ملی وزنه برداری، مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی را توانست با موفقیت پشت سر بگذارد، اما کار اصلی تیم ملی از الان به بعد آغاز می شود که باید برای مسابقات جهانی 2017 آماده شود و این در شرایطی است که مشکلاتی پیرامون این تیم وجود دارد.

نواب نصیر شلال، مشاور سرمربی تیم ملی وزنه برداری دراین باره به ایسنا گفت: در حد توان در این مدت با شرایط کنار آمدیم، اما اگر می خواهیم در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم باید شرایط خوبی باشد و حمایت شویم، در غیر این صورت شاید نتایجی بدتر از مسابقات جهانی سال 2015 بگیریم.

او درباره نتایج به دست آمده در یک ماه گذشته نیز گفت: بعضی افراد واقعا نگاه شان حمایتی نیست و شاید اصلا خوشحال نشدند که در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی نتایج خوبی گرفته شد، اما در این مدت با این که شرایطی پیش آمد که امکانات کم بود، توانستیم کار را جمع کنیم و درنهایت نتایج خوبی هم به دست آمد. فکر می کنم دیگر این دو رویداد برای نشان دادن خود کافی باشد و الان وقت حمایت و اعتماد کردن است. ما همه ایرانی هستیم و می خواهیم کشورمان موفق باشد، بنابراین اگر حمایت ها بیشتر باشد فکر می کنم در آینده هم موفق باشیم.

وی با اشاره به مطالبات کادر فنی از فدراسیون و شورای عالی فنی در آستانه دور جدید اردوهای تیم ملی افزود: ما کمبود و کاستی هایی که داشتیم را با رئیس فدراسیون مطرح کردیم و نیازهایمان را گفتیم. قرار است قبل از شروع اردوها جلساتی نیز برگزار شود تا احتیاجاتمان را برای ادامه کار به صورت رسمی اعلام کنیم تا در ادامه کار فراهم شود. ما برای این که به نتیجه برسیم، باید شرایط خوب و ابزارهای مورد نیاز را داشته باشیم. فکر می کنم اگر حمایت شویم ان شاءالله بتوانیم نتیجه سال 2015 را جبران کنیم، اما باید دید این حمایت به چه شکل است. ما هم انتظارات زیادی نداریم. درکل بعد از المپیک توجهات به ورزش کم شده است. اگر می خواهیم در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم باید از الان به فکر بوده و شرایط خوبی داشته باشیم تا کار کنیم، درغیر این صورت شاید نسبت به سال 2015 نتایج بدتری هم بگیریم.