آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۱
فوتبال ایران
۱۱

حواس بچه ها جمع باشد، العین در برگشت خطرناک است

نورافکن: هم استقلال صعود می کند، هم تیم ملی

امید نورافکن؛ امیدوار به پیروزی مقابل زامبیا. تیمی قدرتمند که پرتغال را در بازی اول شکست داد. با این حال این دلیل نمی شود که بچه های ایران از این حریف آفریقایی بترسند. تیمی که پیروانی ساخته سرشار از استعداد است و بازیکنانی در آن بازی می کنند که همگی آینده فوتبال این مملکت را رقم خواهند زد. نورافکن یکی از این بازیکن هاست. او درباره بازی نخست با کاستاریکا می گوید: «خدا را شکر می کنم که توانستیم تیم قدرتمند کاستاریکا را شکست بدهیم. در این تورنمنت ها گرفتن سه امتیاز ابتدایی خیلی مهم است و می توانم بگویم 50 درصد کار است. البته در خیلی از دقایق تحت فشار بودیم، اما خیلی خوب دوندگی کردیم. هم من و همه بقیه بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشتیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.»

از نورافکن سوال کردیم ایران چقدر شانس صعود به مرحله بعد را دارد: «این قانون مسابقات است که چهار تیم برتر سوم هر گروه هم می تواند راهی مرحله بعد شود. یعنی شانس بالایی برای صعود داریم. اگر زامبیا را ببریم که دیگر همه چیز تمام است. امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته آنها تیم چغری هستند و قدرت بدنی بالایی دارند. ما بازی آنها با پرتغال را دیدیم. آنها تیم فوق العاده ای دارند و بعضی از بازیکنان شان استثنایی هستند. با این حال تیم ما هم یکدست است و بچه ها مصمم هستند زامبیا را شکست دهند.»

اما بازی استقلال با العین. دیداری که امید نورافکن در آن غایب بود. امید درباره این بازی می گوید: «حواسم مدام پیش این بازی بود. خدا را شکر می کنم که در آخرین دقایق بازی استقلال کار را تمام کرد، اما نباید همه چیز را تمام شده دانست. العین در خانه خودش خطرناک است. با این حال حتما علی آقا و بقیه بچه ها کار را یکسره می کنند و ان شاءالله استقلال راهی مرحله بعد خواهد شد.یک دلم پیش استقلال است و دل دیگرم پیش تیم ملی. تا به حال چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. امیدوارم هر دو تیم نتیجه بگیرند تا دل مردم شاد شود.»