آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۱
فوتبال ایران
۱۱

سعید دقیقی، تنها ورزشکار راه یافته به شورای شهر

کارهای خوب ورزشی ها را نشان نمی دهند

سعید دقیقی، تنها ورزشکار کشور است که توانست رای بیاورد و وارد شورای شهر شود. در دوره ای که اعتماد مردم نسبت به چهره های ورزشی در شوراها از بین رفت، سعید دقیقی توانست رای بیاورد و وارد شورای شهر قزوین شود.

دقیقی درباره این اتفاق و همین طور جوی که علیه ورزشی ها در یک سال گذشته بوده، می گوید: به نظر من یک مقدار نسبت به ورزشی ها کم لطفی شد. البته نمی خواهم از کار بعضی دوستان دفاع کنم. آنهایی که رفتند، عکس گرفتند و حرف هایی زدند که برای ورزشی ها بد شد. نمی خواهم رفتارشان را توجیه کنم ولی به نظرم شرایط طوری شد که کارهای خوب ورزشی ها دیده نشد. ورزشکاران همیشه در کارهای خیر پیشرو هستند. در ساخت و سازهای خیریه نقش زیادی دارند، ولی متاسفانه کارهای مثبت و خوب ورزشکاران را کسی زیاد نشان نمی دهد و این اصلا خوب نیست.

سعید دقیقی که تحصیلکرده ورزشی است، می گوید: پدر و مادرم لیسانس 30 سال قبل را دارند. با این که فوتبال بازی می کردم و همیشه درگیر بودم ولی یکی از اولویت های اصلی ام تحصیل بوده است. خیلی خوشحالم که مردم به من اعتماد کردند و به عنوان یک جوان و ورزشکار توانستم به شورای شهر برسم. البته این را هم بگویم که من فوتبال را کنار نگذاشته ام. تیم کاسپین قزوین در لیگ دو حضور دارد و تلاش می کند به لیگ بالاتر برسد. من هم در این تیم عضویت دارم و علاوه بر بازی کردن، در رهبری تیم هم نقش خواهم داشت.