آرشیو یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۴۷
ورزش
۱۱

گوناگون

تکواندوکاران دانشجودراردو

برای شرکت دررقابتهای تکواندو بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور تایوان 12 تکواندو کار دختر به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند.

میثاقیان درسیاه جامگان ماند

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان برای یک فصل دیگرهدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. عباسی مدیرعامل این تیم گفت: میثاقیان ماندنی است وقرار شده درجلسه ای درباره نحوه فعالیت صحبت شود.

مدافع پدیده طلایی پوش شد

حسن جعفری مدافع فصل گذشته تیم پدیده با عقد قراردادی 3 ساله به سپاهان پیوست. این بازیکن پرورش یافته سپاهان است وسابقه حضوردرملوان، فولاد و پدیده را در کارنامه دارد

نعمتی پیراهن سرخ می پوشد

سیامک نعمتی باپرسپولیس به توافق کامل رسید. این بازیکن خوش استیل وآینده دار سال گذشته ستاره تیم پیکان بود.

نقره ملایی درقهرمانی آسیا

سعید ملایی جودو کار وزن منهای 81 کیلو ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا در دیدار فینال با شکست مقابل حریف ژاپنی به مدال نقره دست یافت.پیکارهای جودو قهرمانی قاره کهن با حضور 242 جودوکار از 28 کشور در هنگ کنگ آغازشد.

استارت تیم ملی دراتریش

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار برابر ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 آماده می کند، دیروز وارد اتریش شد. تیم ملی دراین اردوی آمادگی، روز چهاردهم خرداد به مصاف تیم ملی مونته نگرو می رود و یک روز بعد عازم امارات می شود تا دوردوم اردوی خود را دردبی برگزار کند.

جدایی ریکانی ازتیم سپاهان

طالب ریکانی، هافبک فصل گذشته سپاهان برای جدایی ازاین تیم به توافق رسید.برهمین اساس ریکانی با مراجعه به باشگاه رضایت نامه خود را دریافت کرد ورسما از این تیم جدا شد.

حذف تلخ جوانان ازجام جهانی

تیم فوتبال جوانان ایران که برای صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی به یک تساوی نیاز داشت بازی برده را به پرتغال باخت تا درگروه آخر شود و از دور مسابقات کنار برود. دیدار پایانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال جام جهانی دیروز با دیدار تیم های ایران و پرتغال درکره جنوبی پیگیری شد که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود پرتغال خاتمه یافت.در دیگر بازی این گروه، کاستاریکا به مصاف زامبیا رفت و توانست با یک گل این تیم را شکست بدهد. به این ترتیب تیم ایران درگروه خود با 3 امتیاز، چهارم شد و حتی شانس صعود به عنوان تیم سوم را هم از دست داد.