آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۰۵۸
ورزش
۲۴

خط خبر

خبر بد برای وزنه برداری ایران

تاماش آیان، پیروز انتخابات کلیدی

تاماش آیان برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد. به گزارش «ایسنا» مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی وزنه برداری که قرار بود امروز برگزار شود، دیروز برگزار شد و تاماش آیان توانست برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شود. آیان با آنتونی ارسو ایتالیایی برای ریاست رقابت داشت که توانست با کسب 86 رای به عنوان رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شود. ارسو نیز 61 رای آورد. تاماش آیان مجارستانی از سال 2000 میلادی ریاست فدراسیون وزنه برداری را برعهده دارد. مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران در این انتخابات از ارسو حمایت کرده بود!

پرسپولیس به دنبال تغییر اسپانسر

مسوولان پرسپولیس به دنبال این هستند تا ارقام مالی خود را برای فصل آینده تامین کنند و از این رو به نظر می رسد قصد تعویض اسپانسر خود را دارند. به گزارش ورزش سه، عدم تعهدات حامی مالی قبلی این باشگاه باعث شده آنها این روزها به فکر تغییر اسپانسر باشند و با توجه به پیشنهادهای مناسبی که به باشگاه رسیده، احتمال تغییر اپراتور نیز وجود خواهد داشت تا فصل آینده برای این تیم و خصوصا بازیکنان آن با شرایط مناسب تری پیش برود.

انتقال یک باشگاه به استان دیگر ممنوع

مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به خرید امتیاز باشگاه نفت تهران توسط خونه به خونه واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید فتاحی دراین باره گفت: «در نامه ای به همه باشگاه ها اعلام کرده ایم که می توانند امتیاز تیم خود را بفروشند، اما حق انتقال آن به استان دیگر را ندارند. به عنوان مثال، نفت می تواند امتیاز خود را به یک تیم تهرانی دیگر بفروشد. فدراسیون هم موافق انتقال تیم ها نیست.»

برابر پرتغال نتوانستیم دوام بیاوریم

مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان ایران می گوید بازیکنان این تیم برابر پرتغال کم آوردند. رضا شکاری به «ایسنا» گفت: «در بازی با پرتغال دردقیقه 3 به این تیم گل زدیم و پس از آن تا دقیقه 90 دفاع کردیم. اگر قصد اداره بازی را دارید باید حمله کنید. ما هم نتوانستیم مقابل این تیم دوام بیاوریم. پرتغال تیم بسیار قدرتمندی بود و در بازی با ایران آن را نشان داد. به نظرم تیم ملی کار بزرگی کرد و پس از 40 سال در جام جهانی به پیروزی رسید. پس از 16 سال به جام جهانی رفت و چندین رکورد را شکست.»