آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۷
ورزشی
۹

عضو شورای فنی کشتی فرنگی: امیدواریم سوریان و نوروزی در انتخابی تیم ملی، کشتی بگیرند

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه هدف شورای فنی از دعوت سوریان و نوروزی حفظ شان و جایگاه این کشتی گیران بوده است گفت: امیدوارم آن ها در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند. گزیده ای از تازه ترین صحبت های بهرام مشتاقی در ادامه می آید:

* شورای فنی به دلیل کسب مدال طلای المپیک لندن توسط سوریان و نوروزی، موافقت خود را با حضور آنها در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اعلام کرد. شورای فنی برای قهرمانان ملی ارزش و احترام زیادی قائل است و معتقدیم که باید شان و جایگاه این قهرمانان حفظ شود.

* ما از آنها دعوت کردیم و امیدواریم آنها نیز در این رقابت ها شرکت کنند. اگر مایل هستند که بیایند اگر نه این موضوع به خودشان ارتباط دارد. وظیفه ما این بود که این کار را انجام دهیم که آن کار را انجام دادیم. ما با دعوتمان از این دو کشتی گیر نشان دادیم که برای آنها ارزش زیادی قائل هستیم. اگر دعوت ما را رد کنند برای حضور در رقابت های بعدی باید در شورای فنی بحث و بررسی صورت گیرد.

* نظر شورای فنی این است که کادر فنی تیم ملی نیاز به تقویت دارد. البته ما نظرمان را اعلام کرده ایم و این موضوع در صورت صلاحدید اشکانی انجام خواهد شد.

* عملکرد کادر فنی تیم ملی طی ماه های اخیر کاملا رو به جلو بوده است و توانسته موفقیت های خوبی را در رقابت های بین المللی کسب کند. امیدوارم که این روند به بهترین شکل پیش برود تا بتوانیم در مسابقات جهانی فرانسه نیز نتایج خوبی را کسب کنیم. ما جوانان بسیار خوبی در تیم ملی داریم که روز به روز در حال رشد و ترقی هستند. با ادامه این روند قول می دهم تا المپیک 2020 سه یا چهار تیم بسیار خوب داشته باشیم.

* عده ای از کشتی گیران با تجربه ما از انگیزه و علاقه کمی برای کسب موفقیت برخوردارند. با مسئولان فدراسیون در این باره نیز صحبت کردیم که اگر این کشتی گیران بخواهند به همین شیوه ادامه بدهند دیگر به جای آنکه روی آنها سرمایه گذاری کنیم بر روی جوانان سرمایه گذاری صورت می گیرد تا با این کار شاهد پشتوانه سازی در تیم ملی نیز باشیم. این نفرات در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت و امیدوارم جواب اعتماد کادر و شورای فنی را به بهترین شکل بدهند.