آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۷
اخبار کشور
۳

رییس جمهور در ضیافت افطار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی: باید کاری کنیم که در این کشور هیچ کس احساس بی پناهی نکند

رئیس جمهور در مراسم دیدار و ضیافت افطار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ماه رمضان برای هوشیاری و بیداری در مسیر تلاش و فداکاری برای همنوعان است، گفت: اگر در جامعه همگان این احساس را داشته باشند که عضو یک خانواده هستیم، مشکلات و گرفتاری های اجتماعی برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی شامگاه دوشنبه در این نشست که در فضایی صمیمی برگزار شد، اظهارداشت: همه در این کشور فرزندان ایران هستند و باید همگان نسبت به مددجویان و ایتام احساس مسئولیت کرده و نسبت به آنان حس سرپرستی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مطلوب در جامعه ما این است که همه نسبت به هم احساس مشترک داشته، یکدیگر را دوست داشته باشیم و برای رفاه و زندگی هم ایثار کنیم.

در این مراسم که در مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت برگزار شد، پیش از سخنان رئیس جمهور، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنانی گزارشی را از برنامه های حمایتی دولت از محرومین و مددجویان تحت پوشش این دو سازمان، ارائه کردند.