آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۰۹
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

«ایتالیا ایتالیا»، بهترین فیلم مردمی چهارمین جشنواره کلن

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده در نخستین نمایش بین المللی خود، در جشنواره فیلم های ایرانی در آلمان (کلن) که 3 الی 7 خرداد (24-28 مه) در شهر کلن برگزار شد به عنوان بهترین فیلم مردمی این جشنواره انتخاب شد.

برگزاری نخستین کنسرت آلبوم جدید رضا صادقی

خواننده آلبوم «یعنی درد» درباره نخستین کنسرت آلبوم جدید خود در تهران گفت: برنامه ریزی های زیادی برای این کنسرت انجام داده ایم و با ارکستر بزرگ به رهبری بهنام ابطحی به اجرای برنامه خواهیم پرداخت. کنسرت 30 تیرماه رضا صادقی به تهیه کنندگی محمد جلیل پور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن آغاز شده است.

تدارک کاوه یغمایی برای یک اجرا

کاوه یغمایی خواننده سبک راک گفته است قصد دارد به زودی کنسرتی را روی صحنه ببرد که رپرتوار اجرایی این کنسرت، قطعاتی از سه آلبوم اخیر و همچنین چند قطعه جدید خواهد بود. زمان و مکان این کنسرت هنوز اعلام نشده است.

درخواست 23 استان برای جشنواره موسیقی نواحی

23 استان درخواست خود را برای حضور در بخش رقابتی (راویان اصالت) دهمین جشنواه موسیقی نواحی ایران که از ششم تا نهم تیرماه 1396 برگزار می شود به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند. بخش رقابتی (راویان اصالت) این دوره از جشنواره با استقبال هنرمندان این عرصه روبه رو شده است؛ به طوری که از 23 استان کشور درخواست حضور در این بخش به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

درخشش «هیرون» در جشنواره بین المللی موسیقی دلفین طلایی گرجستان

گروه موسیقی «هیرون» از بوشهر در جشنواره بین المللی «دلفین طلایی» کشور گرجستان در سه بخش تک نوازی، گروه نوازی و کروگرافی حرکات آیینی مقام برتر را کسب کرد.