آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۷
ورزش
۱۸

فرار از سقوط با اشکان

تیم وولفسبورگ با کسب برتری یک بر صفر برابر براونشوایگ در دیدار برگشت پلی آف بوندسلیگا در این رقابت ها ماندنی شد. اشکان دژاگه، بازیکن وولفسبورگ در این بازی برای تیمش به میدان رفت. او در دقیقه 68 وارد بازی شد.

این بازیکن ایرانی که در فصل جابه جایی زمستانی به وولفسبورگ پیوست در بازی رفت برابر برانشوایگ، اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. دژاگه در آن بازی از دقیقه 83 وارد میدان شده بود. به این ترتیب دژاگه به کارخود با این تیم پایان داد و باید دید در نقل و انتقالات تابستانی راهی چه لیگ و تیمی خواهد شد.

اشکان دژاگه 5/2 میلیون یورو برای 30 دقیقه

سهم اشکان دژاگه از رقابت های این فصل بوندس لیگا، فقط و فقط 30 دقیقه بازی بود. اشکان که طبق ادعای سایت ترانسفرمارکت با قراردادی 5/2 میلیون یورویی از العربی قطر به وولفسبورگ برگشت، به خاطر آماده نشدن مدارکش از یکطرف و مصدومیتش از طرف دیگر، نتوانست برای وولفسبورگ بازی کند. او تنها در دو بازی وولفسبورگ مقابل برانشوایگ در پلی آف بوندس لیگا فرصت بازی پیدا کرد.

اشکان که در دیدار رفت دو تیم، 8 دقیقه در میدان بود، در بازی برگشت که دیشب برگزار شد از دقیقه 68 به میدان رفت تا کلا با 30 دقیقه بازی برای وولفسبورگ، از این تیم جدا شده باشد.