آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۷
ورزش
۱۸

بعد از ناکامی بزرگ

کاروان استقلال، شکست خورده به تهران بازگشت. بی شک اگر آنها با دو سه گل هم می باختند، می توانستند با شکست کنار بیایند، ولی خوردن شش گل از العین، چیزی نیست که بسادگی از یاد آنها و هوادارانشان برود.

بازیکنان هم در بهت فرو رفته بودند و نمی دانستند باید چه بگویند. تعدادی از هواداران پس از بازی جلوی هتل محل اقامت استقلال در العین تجمع کردند، ولی آنها هم خیلی زود رفتند. کسی باور نمی کرد نتیجه بازی در نهایت این باشد. بعضی از بازیکنان استقلال همان بامداد سه شنبه هتل تیم را ترک کردند. فابیو رابسون جانواریو و هرایر مگویان این دو بازیکن بودند. آنها پس از خداحافظی از بازیکنان، مستقیما راهی العین شدند تا از آنجا به کشورهای خود بازگردند. رابسون راهی برزیل شد و مگویان هم به ارمنستان رفت تا کنار خانواده خود باشند و بتوانند به شکلی چنین شکستی را فراموش کنند. روز گذشته هم بعضی از بازیکنان تیم ازجمله مهدی رحمتی و کاوه رضایی اردوی استقلال را ترک کردند تا به خانواده خود ملحق شوند و به تعطیلات بروند. خانواده این دو بازیکن هم به امارات رفته بودند و منتظر بودند تا بازی تمام شود و بتوانند همراه با آنها تعطیلات را شروع کنند. کاوه رضایی قصد دارد پس از چند روز اقامت در دبی، راهی ایتالیا شود تا تعطیلات اصلی اش را در این کشور بگذارند. مهدی رحمتی هم قصد داشت یک سفر اروپایی با خانواده اش داشته باشد.

روز گذشته استقلالی ها نای خوردن غذا هم نداشتند. میز صبحانه آنها خالی از بازیکن بود و تنها موقع صرف ناهار دیده شدند. استقلالی ها ساعت 15 روز گذشته، العین و هتل دانات را ترک کردند و راهی دبی شدند. پرواز شب گذشته آبی ها ساعت 21 و 30 دقیقه به وقت تهران بود و حول و حوش ساعت 23 وارد فرودگاه امام(ره) شدند.