آرشیو شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۹
صفحه اول
۱

هلاکت عامل شهادت مامور پلیس

یکی از دو مرد شروری که در به شهادت رساندن یک مامور پلیس در ایرانشهر نقش داشتند، به هلاکت رسید و همدستش بازداشت شد.

به گزار ش جام جم، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: 12 فروردین امسال، یکی از ماموران پلیس فرودگاه ایرانشهر، توسط اشرار به شهادت رسید و پلیس در جست وجوی عاملان شهادت وی بود. در ادامه تحقیقات پلیسی ردپای دو شرور سابقه دار در این پرونده به دست آمد. جست و جوها ادامه داشت تا این که ردپای آنها در ارتفاعات زردکوه ایرانشهر به دست آمد امازمانی که ماموران برای بازداشت آنها وارد عمل شدند، متهمان مخفیگاه های خود را در ارتفاعات و کپرها تغییر دادند.

وی افزود: در جریان این عملیات تعقیب و گریز، دو روز پیش آخرین مخفیگاه آنها شناسایی شد. ماموران در این درگیری عامل اصلی به شهادت رساندن مامور پلیس را به هلاکت رساندندو همدست او نیز بازداشت شد. بررسی ها نشان می داد که این اشرار، سابقه چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف، تحصیل مال نامشروع و مسروقه، حمل مسلحانه مواد مخدر، آدم ربایی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، چند مورد درگیری مسلحانه با ماموران پلیس و ده ها شرارت دیگر را در پرونده خود داشته اند.

به گفته وی، از این متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، دو تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه از کشف یک تن و 754 کیلو گرم موادمخدر در عملیات پلیس این استان خبر داد و افزود: از متهمان چندین قبضه سلاح نیز کشف شد. قاچاقچیان قصد داشتند با خودروهای تیزرو و کوهستانی این محموله را جا به جا کنند که ناکام ماندند.