آرشیو شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۹
حوادث
۱۹

راننده تاکسی، دزدی از مسافر را انکار کرد

راننده تاکسی که به اتهام سرقت از مسافر 60 ساله اش بازداشت شده در تحقیقات مدعی شد شاکی شماره پلاک خودروی او را اشتباهی یادداشت کرده است.

به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران از راننده ای به اتهام سرقت کیف پولش شکایت کرد.

مرد 60 ساله به قاضی میر وکیلی گفت: من در بزرگراه نیایش سوارخودروی پراید خطی شدم. در میانه راه زمانی که با راننده حرف زدم، از او خواستم مرا تاحوالی خیابان ولی عصر ببرد که قبول کرد و ادامه مسیر داد. به نزدیکی های مقصد که رسیدم او علاوه بر مبلغ توافقی برای کرایه، هزار تومان بیشتر خواست. به راننده اعتراض کردم. اما او همچنان پولش را می خواست که ناچار به خاطر رفتار بد او ترجیح دادم، هزار تومان را بدهم. همین که خواستم پول را بدهم، راننده به یکباره کیف پولم را که مدارک و 200 هزارتومان پول داخل آن بود، دزدید و فرارکرد. فقط توانستم شماره پلاک خودرو را به خاطر بسپارم.

همزمان با این شکایت، با دستورقاضی پرونده تحقیقات برای بازداشت راننده فراری آغاز شد تا این که چند روز پیش خودروی او توسط پلیس شناسایی و توقیف شد. راننده بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. مرد جوان به افسر تحقیق گفت: من راننده تاکسی خطی هستم و در محله سعادت آباد کار می کنم. شاکی را ندیده ام و او را به عنوان مسافر سوار نکرده ام. نمی دانم چه کسی از او سرقت کرده است. شاکی پلاک را اشتباهی به خاطر سپرده و این چنین مرا به دردسر انداخته است.

با توجه به انکار متهم پرونده، قرار شد او در مواجهه حضوری با شاکی قرار بگیرد تا معمای این دزدی عجیب فاش شود.