آرشیو شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۹
فوتبال ایران
۱۱

سرمربی خارجی می تواند یکی از گزینه ها باشد

زمانی: شکست سنگین استقلال بررسی می شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: منتظر هستیم هیات مدیره باشگاه تشکیل شود تا موضوع جلسه را به شکست استقلال در آسیا اختصاص دهیم.

حسن زمانی که با تسنیم صحبت می کرد، در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال با نتیجه ای سنگین برابر العین شکست خورد، گفت: به هیچ وجه این نتیجه را قبول نداریم. حد تیم اماراتی این نبود که حتی بیش از دو گل به استقلال بزند. منتظریم هیات مدیره باشگاه تشکیل شود تا طی جلسه ای دلایل شکست استقلال در آسیا بررسی شود.

وی درباره زمان برگزاری نشست هیات رئیسه عنوان کرد: فکر می کنم پس از تعطیلات پیش رو قطعی شود، چرا که تیم باید وارد نقل و انتقالات شده و نیاز است این موضوع حل شود.

گفته می شود وزارت ورزش و جوانان قصد دارد بابت این شکست، هیات مدیره و مدیرعامل جدید انتخاب کند. زمانی در واکنش به این موضوع گفت: همه افراد یک روز می آیند و می روند، آنچه می ماند استقلال است. استقلال نباید از این رفت و آمدها لطمه ببیند. پیش بینی من برای فصل آینده انتخاب یک هیات مدیره قوی و توانمند است تا مسائل و مشکلات را حل کند.

برخی ها از حضور سرمربی خارجی در استقلال صحبت می کنند. زمانی در این باره نیز گفت: یکی از گزینه ها می تواند سرمربی خارجی باشد. هیات مدیره پس از این که کامل شد، مدیرعامل را منصوب می کند و مدیرعامل جدید هم می تواند پیشنهاد سرمربی خارجی را بدهد.