آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۴۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد: کشف بیش از یک تن پیش ساز شیشه در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک دستگاه وانت نیسان در مهاباد حامل 1 هزار و 100 کیلوگرم پیش ساز شیشه کشف و توقیف شد.

ناصر اصلانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: یک دستگاه وانت نیسان در مهاباد حامل 1 هزار و 100 کیلوگرم پیش ساز شیشه و در خوی یک دستگاه خودروی سواری حامل 12 کیلو و 500 گرم پودر حشیش کشف و توقیف شد.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از مهاباد به سردشت توسط یک دستگاه وانت نیسان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مهاباد قرار گرفت، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس موفق به شناسایی خودرو اعلامی در مهاباد شده و در یک عملیات ضربتی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی 1 هزار و 100 کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر شیشه کشف شد و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر شدند.وی خاطرنشان کرد: در خوی نیز ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

اصلانی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 12 کیلو و 500 گرم پودر حشیش کشف کردند که به طرز ماهرانه ای داخل صندلی های خودرو جاسازی شده بود و هم چنین در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.