آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۰
فوتبال ایران
۱۱

پرونده طارمی در اتاق حل اختلاف فیفا

پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی به کمیته حل اختلاف فیفا ارجاع داده شد.

درحالی که بحث محرومیت مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل فسخ قرارداد با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به گوش می رسد، اما ظاهرا این موضوع صحت ندارد. با تائید وکیل این بازیکن، پرونده طارمی و باشگاه ریزه اسپور بتازگی به اتاق حل اختلاف فیفا رفته و هیچ رایی در این خصوص صادر نشده است. از سوی طارمی هم مستندات و مدارکی ارسال شده و در اتاق حل اختلاف فیفا به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وکیل مهدی طارمی در مورد شایعه محرومیت یک ساله این بازیکن اظهار کرد: مجازات فسخ قرارداد برابر بند 3 ماده 17 مقررات نقل و انتقالات فیفا چهار ماه محرومیت است. یک سال را از کجا آورده اند؟ پرونده مهدی طارمی تازه به اتاق حل اختلاف رفته است و شاید یک سال زمان ببرد تا زمان رسیدگی به آن فرا برسد. نمی دانم این اخبار را از کجا می آورند؟

وکیل طارمی خاطرنشان کرد: دوره حمایت شده قرارداد طارمی از تاریخ19/7/2016 بوده و در صورت صدور آی تی سی شروع می شد. طارمی دو روز قبل از آن تاریخ به ایران برگشته است و در این صورت فسخ خارج از دوره حمایت شده، اصلا محرومیت ندارد.

نگرانی برانکو

ماجرای احتمال محرومیت یک ساله مهدی طارمی باعث نگرانی و ترس شدید هواداران پرسپولیس شده است. این شایعه در حالی به گوش می رسد که برانکو ایوانکوویچ در زاگرب مشغول استراحت است اما اخبار مربوط به ایران را از طریق سه نفر که در تهران و اصفهان حضور دارند، پیگیری می کند. شنیدیم وقتی ماجرای محرومیت یک ساله طارمی به گوش برانکو رسید، سرمربی سرخ ها حسابی شوکه شد و نگرانی هایش بابت از دست دادن بهترین گلزن تیم خود را عنوان کرد. او از نمایندگانش در ایران خواسته پیگیر موضوع باشند و خبر نهایی را به او برسانند.