آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

احسانی مدیر شبکه نسیم شد

با حضور دکتر رضا پورحسین، قائم مقام سیما و مدیر شبکه چهار و مدیران شبکه نسیم، مراسم تودیع و معارفه مدیر این شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، با برگزاری این مراسم دکتر محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم معرفی و از خدمات و تلاش های دکتر حسین کرمی تقدیر شد.

در این مراسم، دکتر حسین کرمی در سخنانی موفقیت های مجموعه شبکه های نمایش سیما شامل نسیم، نمایش و تماشا را شامل تلاش های تمام همکاران خود در این شبکه ها عنوان کرد و لزوم توجه و کار بیشتر در پست جدید خود در مرکز سیمافیلم را از دلایل تقاضای خود در ترک این عنوان دانست و دکتر احسانی را مدیری لایق برای تصدی عنوان مدیر این مجموعه شبکه ها معرفی کرد.دکتر احسانی نیز در این مراسم با بیان سخنانی، تجربه حضور در راس شبکه نسیم را یک تجربه ارزشمند برشمرد و نظم موجود در شبکه و توانمندی و توفیقات آن را که حاصل مدیریت قبلی آن دانست، ستود.

مدیر جدید شبکه نسیم، پاسداشت ذخیره هنگفت این شبکه به نقل از نظرات دکتر میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی را محل توجه عنوان کرد و از عزم و اراده خود برای تعالی این شبکه در کنار سرمایه های انسانی و فرهنگی آن سخن گفت.