آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۱۴
صفحه آخر
۲۴

آخر هفته بازار فرهنگ

«نادیده ها»ی مهدی سحابی در گالری سیحون

نمایشگاه «نادیده ها» با آثاری از زنده یاد مهدی سحابی از فردا ساعت 16 تا 20 در گالری سیحون واقع در خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره 11 برپا می شود که تا 31 خرداد ادامه دارد.

«میهمانی هنر» در خانه هنرمندان ایران

پنجمین دوره نمایشگاه میهمانی هنر با موضوع تصویرسازی داستان های کهن ایرانی و دینی، فردا ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

«چهره های هنر انتزاعی» در گالری ایوان

گالری ایوان به نشانی الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن بست حمید، شماره 1 در جدیدترین نمایشگاه خود از فردا ساعت 17تا 21 میزبان آثار نقاشی 13 هنرمند شناخته شده ایرانی است که تا 2 تیر برپا است.

نمایشگاه «نور زمین و آسمان ها» در نیاوران

نمایشگاه آثار عکاسی داریوش محمدخانی با عنوان «نور زمین و آسمان ها» فردا در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برپا می شود که تا 4 تیر از ساعت 10 تا 21 ادامه دارد.

اختتامیه اینستالیشن عمرخیام

تکرار آیین اینستالیشن«عمر خیام» با طراحی، کارگردانی و آهنگسازی «آرش فناییان» به عنوان اختتامیه اجرای این اثر، امروز و فردا ساعت 18 در شهر کتاب الف زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، خیابان الف شمالی، شماره 1 برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی موسیقی آواز تهران

نشست تخصصی موسیقی آواز تهران در یک بخش باحضور سیاوش ملاییان و کسری فریدی و در بخش دوم سردار سرمست و گروهش، امروز ساعت 21:30 در شهر کتاب فرشته واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از پل صدر، شماره 1671 برگزار می شود.

تجلیل از پیشکسوتان قرآنی

همایش «عمری با قرآن» که طی آن از پیشکسوتان رشته های مختلف علوم قرآنی به پاس سال ها تلاش تجلیل می شود، امروز ساعت 18:30 در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می شود.

نقد و بررسی کتاب «پیراهن آبی ترزا»

نشست نقد و بررسی کتاب «پیراهن آبی ترزا» نوشته انسیه ملکان، امروز ساعت 16 در موسسه قاصدک روزهای آبی واقع در بلوار کشاورز، فلسطین جنوبی، خیابان حجت دوست، شماره 20، واحد 5 برگزار می شود.