آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۲۵
جهان
۱۱
امریکا

دادستان کل امریکا کنار می رود؟

گروه جهان| شرایط در دولت دونالد ترامپ بسیار پیچیده تر از هر زمان دیگری دنبال می شود. آشفتگی در کاخ سفید موج می زند، اختلافات داخلی در میان نزدیکان ترامپ بسیار زیاد است و مشخص نیست با این حجم از بحران چگونه می خواهد شرایط را در طول ماه ها و شاید سال های آینده کنترل کند. روز گذشته خبرهایی از امریکا منتشر شد مبنی بر اینکه جف سشن، دادستان کل امریکا پس از اختلافات شدید با دونالد ترامپ از سمت خود استعفا داده است. یک منبع نزدیک به سشن به سی ان ان گفته است که در طول هفته های گذشته جلسات و گفت وگو های داغی میان دونالد ترامپ و جف سشن بر سر پرونده روسیه در جریان بوده است. یک مقام ارشد دولت امریکا نیز گفته است که در طول این جلسات، سشن به ترامپ گفته است که اگر آقای ترامپ مایل باشند حاضرند از سمت خود استعفا دهند: موضوعی که به نظر می رسد تا حدودی به خواست شخص دونالد ترامپ بوده است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.