آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۲
فرهنگ و هنر
۱۶

واکنش فضای مجازی به حملات تروریستی دیروز تهران

کنار هم می مانیم

هنرمندان، ورزشکاران و چهره های معروف نسبت به حملات تروریستی دیروز در تهران واکنش نشان دادند و با انتشار تصاویر و طرح هایی در فضای مجازی مردم را دعوت به همدلی کرده و به تروریست ها این پیام را رساندند که اجازه نمی دهند احدی امنیت ایران را به خطر بیندازد.

مردم و هنرمندان ایرانی که همواره به حملات تروریستی در هر نقطه از دنیا واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده اند، دیروز همزمان با آغاز حملات تروریستی در تهران این عمل شنیع و غیرانسانی را محکوم کرده و با انتشار طرح هایی به سران کشورهای حامی تروریست اعلام کردند مردم ایران در کنار هم می مانند و به آنها اجازه نمی دهند امنیت ایران را که یکی از امن ترین نقاط جهان است، به خطر بیندازند.

رامبد جوان، امیرجعفری، محسن چاووشی، اشکان خطیبی، رضا صادقی، برزو ارجمند، محمد بحرانی، علی انصاریان، الیکا عبدالرزاقی، محسن کیایی، دکتر علی بابایی زاده (روان شناس و کارشناس برنامه حال خوب)، رابسون جانواریو(مدافع برزیلی استقلال)، علیرضا عصار، شهاب حسینی، محمد علیزاده، اشکان دژاگه و... برخی از چهره های معروف بودند که حادثه تروریستی را محکوم کردند. دیگر مردم نیز در فضاهایی مانند اینستاگرام، توییتر و کانال های تلگرامی تعرض به خاک کشورمان را محکوم کرده و گفتند که اجازه نمی دهند شهرهای ایران به موصل، رقه و... تبدیل شود.