آرشیو پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۲
ورزش
۱۸

از هواداران می خواهم به ما فرصت و زمان بدهند

پورموسوی: دنبال زیر آبی رفتن نیستم

فولاد با سیروس پورموسوی رسما برای لیگ هفدهم استارت زد. قرمزهای خوزستان که در دو فصل اخیر نتایج چندان خوبی نگرفتند، حالا امیدوارند لیگ جدید برای آنها خوشایند باشد. این امیدواری نزد سرمربی جدید فولاد هم هست، منتها پورموسوی از هواداران فولاد زمان می خواهد.

سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان که همراه خود، دستیارانش را هم از استقلال به فولاد آورده است، درباره برنامه هایش در تیم جدید گفت: از روز گذشته برنامه های خود را آغاز کردیم و در اولین جلسه کاری بحث تست گیری و دیدن کیفیت بازیکنان پایه را داشتیم. بازیکنان باید کم کم شرایط رشد و پیشرفت را پشت سر بگذارند و خود را آماده حضور در میادین بزرگ کنند.

پورموسوی که با فارس صحبت می کرد، در مورد این که سرخ پوشان اهوازی طی دو فصل اخیر به جایگاه دوازدهم و دهم رسیدند و چه برنامه ای برای لیگ هفدهم دارند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که تیمی قوی بسازیم تا هوادارانمان احساس خوشحالی کنند. باید فوتبال جذابی ارائه دهیم و به جایگاه درخور شان فولاد خوزستان برسیم.

وی در مورد این که بسیاری از بازیکنان فولاد قراردادشان تمام شده و آیا این مساله کار آنها را سخت نمی کند، گفت: لیستمان را آماده کردیم. این لیست چند بخش دارد. ما شش نفر اول لیست را دعوت کردیم و مذاکرات را پیش بردیم، سپس گروه دوم و سوم را دعوت می کنیم تا به ترتیب مذاکراتمان را پیش ببریم.

پورموسوی در مورد این که عبدالله ویسی سال قبل اعلام کرده بود از استقلال خوزستان بازیکن نمی گیرد و آیا او هم همین کار را می کند، گفت: با صداقت حرفم را زدم و گفتم هر بازیکنی که آزاد است و قرارداد ندارد، مدنظر ما قرار می گیرد؛ این مساله از لحاظ حرفه ای مشکلی ندارد. نمی خواهم زیرآبی بروم و موضوع دیگری را بیان کنم. در هر حال حاضر هم شش بازیکن استقلال خوزستان قراردادشان به اتمام رسیده که یک نفر به تیم جدیدی پیوست، پنج بازیکن دیگر هم مشتریان زیادی دارند که ما هم یکی از آنها هستیم.

سرمربی فولاد خوزستان در پایان گفت: از هواداران می خواهم به ما فرصت و زمان کافی را بدهند و از برنامه هایمان حمایت کنند، همچنین درخواست می کنم به فضای مجازی و شایعاتی که مطرح می شود، توجه نکنند و اخبار را از طریق سایت باشگاه به آنها اعلام می کنیم.