آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۴
ورزش
۱۸

منتظری به جباری خبر داد: منصوریان تو را نمی خواهد!

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال تیمش را برای فصل بعد می چیند و الان مشغول غربال کردن بازیکنان است. در این بین شایعاتی درباره بازگشت دوباره مجتبی جباری به استقلال شنیده می شود. این بازیکن در گذشته پیراهن استقلال را می پوشید و از حمایت نسبتا خوبی بین هواداران برخوردار است. البته این تنها یک روی سکه است. جباری در سال های حضور در استقلال کم جنجال ساز نبود. او بارها علیه مربیان این تیم صحبت کرد و البته در مقاطع زیادی مصدوم بود. با این حال مجتبی هر زمان که به ترکیب استقلال برمی گشت یک کار مفید می کرد و به همین دلیل توانست محبوبیت خوبی نزد هواداران به دست بیاورد.

جباری این روزها بدون تیم مانده و ظاهرا در فوتبال قطر هم نمی تواند به کارش ادامه دهد. او پیشنهاد خاصی از این لیگ ندارد و اگر هم بخواهد بماند، باید یا پول بسیار کمی بگیرد یا سر از لیگ دسته دوم این کشور در بیاورد. این شرایط برای مجتبی که همیشه در سطح خوبی بازی کرده، به هیچ وجه خوب نیست. او فکر بازگشت به استقلال را دارد و می خواهد با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند منتهی یک مشکل جدی دارد؛ علیرضا منصوریان!

سرمربی استقلال به هیچ وجه موافق بازگشت این بازیکن نیست و در محفلی دوستانه حرف جالبی درباره مجتبی زده است: «آن موقع که قطر نرفته بود و آن امکانات را ندیده بود، آن طوری مصاحبه می کرد. الان که رفته آنجا را دیده، هیچی دیگر...» همین جملات نشان می دهد مشکل منصوریان با مجتبی جباری مشکل فنی نیست، بلکه با اخلاق او مشکل دارد. برعکس مجتبی، سرمربی استقلال به بازگشت منتظری علاقه زیادی دارد و گفته می شود کار انتقال او به این تیم تمام شده است. شنیده می شود حتی منتظری هم به جباری گفته منصوریان او را نمی خواهد!

این در حالی است که مجتبی جباری، هافبک بازیساز و پیشین تیم های ابومسلم، استقلال و سپاهان که مدت هاست در کشور قطر فوتبال بازی می کند، دوست داشت در آخرین سال های فوتبالش دوباره به استقلال برگردد و برای آبی پوشان بازی کند. حالا اطرافیان جباری و منصوریان اعتقاد دارند امکان ندارد رابطه این بازیکن با سرمربی خود بهبود پیدا کند و هیچ راهی برای بازگشت جباری وجود ندارد مگر این که منصوریان برکنار شود!