آرشیو دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۴۵
شهرستان ها
۷

برخورد تند رئیس میراث فرهنگی کشور با فرماندار تویسرکان

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خطاب به فرماندار تویسرکان با بیان اینکه اعطای عنوان شهر مبل و منبت به ملایر کارشناسی شده بود، گفت: اطلاعات غلط شما به نمایندگان، این موضوع را به رقابت منطقه ای تبدیل کرده لذا باید استاندار همدان شما را بازخواست کند.

همدان- خبرنگار کیهان: زهرا احمدی پور با لحن بسیار تند و خشن خطاب به فرماندار تویسرکان گفت تلاش شما برای اینکه عنوان شهر منبت را به تویسرکان اختصاص دهید کار اشتباهی بود و این کار شما دو شهرستان ملایر و تویسرکان را به چالش کشید.

احمدی پور افزود: در سال 96 اولویت اصلی در اجرای اقتصاد مقاومتی، جهت گیری برای ایجاد ظرفیت اشتغال از طریق واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی است.معین قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان همدان با تاکید بر اینکه توسعه صادرات اولویت جدی برای استان همدان است، بیان کرد: دسترسی به بازارهای فرامرزی و خارجی از روش های موثر در بخش توسعه صادرات است.

احمدی پور با اشاره به اینکه استان همدان گردشگری را به عنوان اصل برگزیده است، گفت: یکی از فرصت های از دست رفته استان همدان نداشتن اثری با ثبت جهانی است و باید آثار مهم که پرونده آنها قابل فراهم آوری است برای ثبت جهانی معرفی شود. رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: با سرمایه گذاری های انجام شده و ظرفیت های موجود، این استان باید به عنوان یک مقصد گردشگری حفظ شود.