آرشیو چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۷
ورزش ایران
۱۰

یک رکوردگیری دیگر انجام می شود

خواب 10 ساله دوومیدانی از زبان رئیس

رئیس فدراسیون دوومیدانی از رکورد ورزشکاران در رقابت های انتخابی تیم ملی راضی نیست. مجید کیهانی که این روزها بابت تمام برنامه هایش باید به منتقدانش جواب بدهد، این بار درباره برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی دوومیدانی گفت: طبق نظر سازمان تیم های ملی، رکوردهایی برای کسب مجوز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تعیین شد که ورزشکاران باید به آنها دست پیدا می کردند. نتایج به دست آمده راضی کننده نبود زیرا رکوردهای تعیین شده سختگیرانه و منطقی بود.

کیهانی درباره انتخاب نفرات با توجه به این سختگیری که خودش اشاره کرده است، گفت: پس از پایان رقابت های انتخابی جلسه دیگری تشکیل شد که تعدادی از ورزشکاران به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا چند روز در این اردو حضور داشته باشند و از برخی از آنها در پایان یک رکورد دیگر می گیریم تا در نهایت ترکیب تیم اعزامی مشخص شود. فکر می کنم فقط در یک ماده، رکورد مورد نظر سازمان تیم های ملی به دست آمد.

وقتی از کیهانی درباره نتایج نه چندان مطلوبی که به ثبت رسید، پرسیدیم وی گفت: پشتوانه خوبی در گذشته ساخته نشده است. تقریبا از سال 2004 به بعد همین ستاره ها در تیم ملی حضور داشتند و در واقع دلخوش به این ستاره ها بودیم و از پشتوانه سازی غافل شدیم. آن زمان شرایط خوبی در آسیا داشتیم و اکنون در حالی در همان نقطه هستیم که دوومیدانی آسیا جلو رفته و از آن فاصله گرفته ایم. در دوومیدانی 10، 12 سال در باد درخشش چند ستاره خوابیدیم و غافل شدیم.