آرشیو چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۷
فوتبال ایران
۱۱

مهدی طارمی:پیش مردم سربلند شدیم

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی باز هم گل کاشت. گل دومی که به ازبکستان زد، بی شک در یاد همه می ماند. طارمی با یک پا عوض کردن فوق العاده و جاگذاشتن مدافع ازبک، گل دوم تیم ملی را زد تا خیال همه از صعود به جام جهانی راحت باشد. او در این دوره فوق العاده بود، چراکه مقابل چین و قطر هم دو گل سه امتیازی زد و بی شک نقش پررنگی در صعود ایران به جام جهانی داشته است.

ساعاتی پس از بازی گفت وگوی کوتاهی با مهاجم تیم ملی داشتیم و او به سوالات ما پاسخ داد. طارمی ابتدا درباره گل فوق العاده ای که زد، می گوید: «این گل کار همه بچه های تیم بود. می خواستیم با اختلاف بیشتر ازبکستان را ببریم، چون حقمان بود. اگر پنالتی گل می شد فکر کنم بالای چهار گل به این تیم می زدیم. باز خدا را شکر که بردیم و رفتیم جام جهانی. امیدوارم مردم از این صعود لذت برده باشند. از الان به بعد کار ما تازه شروع می شود.»

مهدی با اشاره به حضور ایران در جام جهانی روسیه، توضیح می دهد: «نمی خواهیم زنگ تفریح تیم ها باشیم. اگر می خواهیم حضور قدرتمند داشته باشیم باید کار کنیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را بالا بکشیم و ان شاءالله موفق باشیم. تیم هایی که به جام جهانی می آیند، همه قدرتمند هستند. اگر می خواهیم سری بین سرها باشیم، باید کار کنیم، هزینه کنیم. قطعا این تیم می تواند در جام جهانی هم موفق باشد، چراکه هدف ما فقط صعود نبوده است.»

طارمی با لبخند ادامه می دهد: «خدا را شکر که پیش مردم سربلند شدیم. هدف همه ما در تیم ملی اول خوشحالی دل مردم است.» وقتی از مهدی دراین باره می پرسیم از پرسپولیس می رود یا می ماند، با خنده پاسخ می دهد: «می مانم یا می روم؟ سوال حاشیه ای نپرس. فعلا فقط درباره تیم ملی حرف می زنم.»